Finanční účetní

Základní údaje

  • mzda od 40 000 do 45 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.4.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelLibristo Media s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) ekonomika - účetnictví a daňové evidence angličtina pasivní

Benefity

dovolená navíc zvláštní prémie jiné výhody

Upřesňující informace

Společnost Libristo Media hledá do týmu kolegu/kolegyni se zkušenostmi, pro kterého/kterou
jsou čísla radost a který/á bude zodpovědný/á za správné vedení finančního účetnictví.
Hledáme někoho, kdo se snaží věcem porozumět a je aktivní v řešení problémů.

Více o nás
Jsme český internetový obchod prodávající do celé EU. Zboží nakupujeme z celého světa.
Patříme mezi největší prodejce cizojazyčné literatury. Díky jedinečnému konceptu podnikání
jsme stabilní a stále rostoucí firmou pohybující se v oblasti e-commerce. Jsme rodinnou
firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě
lidsky. Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy
se stihneme zastavit u dobré kávy.

Co vás u nás čeká:
Zodpovědnost za řízení účetních činností dle platné legislativy a standardů.
Zodpovědnost za přípravu vnitřních směrnic.
Účtování komplexních transakcí a závěrkových operací.
Sestavení účetní uzávěrky a daňového přiznání k DPPO.
Příprava podkladů pro audit.
Zpracování měsíčních přiznání k DPH a kvartálních přiznání OSS.
Zodpovědnost za organizaci a fungování platebního styku.
Jde o komplexní pozici a samozřejmě víme, že nikdo není dokonalý. V týmu budete pracovat
s hlavní účetní, účetní juniorem a ekonomickou referentkou.

Co od vás očekáváme:
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
Výbornou znalost účetnictví a orientaci v daňových zákonech.
Předchozí praxi na pozici účetní.
Předchozí zkušenost s prací v účetním systému Helios.
Aktivní znalost MS Office (Excel, Word).
Odpovědnost, pečlivost, aktivní přístup k práci, hledání a navrhování řešení.
Analytické myšlení, vášeň pracovat s čísly, ochotu dále se učit.
Smysl pro zodpovědnost, příjímání výzev a složitých úkolů.
AJ na minimální úrovni dorozumění se přes e-mail.

Co nabízíme?
Přátelské prostředí odpovídající malé firmě do 60 zaměstnanců.
Zázemí stabilní společnosti s dynamickým rozvojem.
Mzdové ohodnocení v závislosti na praxi a vzdělání. Zvýšení mzdy po zapracování.
Firemní benefity – možnost práce z domova a pružnou pracovní dobu, příspěvek na stravování
ve formě stravenkové karty, pět týdnů dovolené, sick days, občerstvení na pracovišti, sleva na
prodávaný sortiment, vánoční prémie.

PRVNÍ KONTAKT: Pokud chcete být naší novou posilou právě vy, neváhejte a zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na email jobs@libris.to

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Sychrov 55, Vsetín, 75501, Vsetín

+ Otevřít mapu v novém okně