Základní údaje
- mzda
od 24 790
do 35 770
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
- směnnostpružná pracovní doba
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.5.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelGenerální finanční ředitelství
Požadavky na uchazeče
práce s pc
aktivní znalost (word, excel, outlook)
Benefity
dovolená navíc
jiné výhody
5 dnů volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity
Upřesňující informace
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za státního zaměstnance za dobu jeho nepřítomnosti po dobu čerpání mateřské a následně rodičovské dovolené), pružná pracovní doba. Předpokládaným dnem nástupu je 1. květen 2025.
Pracovní místo je zařazeno do 10. platové třídy.
Charakteristika činnosti
Zajišťování agendy fází daňového řízení a správy daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění: práce s informačním systémem pro správu daní; zpracování exekučních příkazů, případně další způsoby vymáhání; vydávání rozhodnutí ve věci zajišťování daňových nedoplatků; vyřizování žádostí daňových subjektů a třetích osob v rámci daňového řízení; zpracování stanovisek či rozhodnutí v rámci daňového řízení; provádění úkonů vymáhání nedoplatků při správě daní dle daňového řádu; výkon služby, spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení.
Požadavky: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek, viz Poznámka), aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook), schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, bezúhonnost, svéprávnost, zdravotní způsobilost.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, 5 dnů volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity.
Přihlášky zasílejte nejpozději do 10. 4. 2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.
Bližší informace poskytne: Mgr. Radek Šrol, tel.: 499 801 390.
Kontaktní údaje