organizační pracovník/pracovnice správy budov

Základní údaje

  • mzda od 24 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso (vyučení s maturitou)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.4.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMARLIN reality s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b

Benefity

dovolená navíc zvláštní prémie jiné výhody

Upřesňující informace

správa budov (komunikace s majiteli, nájemníky a dodavateli, evidence revizí, zajištění oprav), administrativní činnost v rámci vedení kanceláře, komunikace s příslušnými úřady, sestavování přehledů a podkladů k jednotlivým projektům, práce u společnosti s dlouholetou tradicí zabývající se správou budov a developerskou činností, komunikativnost, smysl pro řád, velmi dobré organizační schopnosti, znalost PC (pokročilá znalost Word, Excel, Internet), SŠ vzdělání (technické výhodou), samostatné rozhodování, dobré komunikační schopnosti, ŘP "B", možnost též kratšího úvazku, příspěvek na cestovné, možnost vlastní seberealizace, správa novostaveb ve výborném tech. stavu, zázemí a příjemný kolektiv, telefon i pro soukromé využití, mimořádné odměny, dovolená navíc, kontakt telefonicky (8.00 - 15.00 hod.) nebo e-mailem

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Města Mayen 1536, Uherské Hradiště, 68601, Uherské Hradiště

+ Otevřít mapu v novém okně