minimální požadované vzdělánízákladní + praktická škola
směnnosttřísměnný provoz
počet hodin týdně37.5
vhodné prozdravé osoby
zahájení pracovního poměru4.6.2025
počet volných míst5
zaměstnavatelDHL Solutions k.s.
Požadavky na uchazeče
práce s pc
znalost práce na pc
práce s pc - tabulkový procesor (excel)
á
angličtina
aktivní
Benefity
dovolená navíc
25 dnů dovolené
Upřesňující informace
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: plánování práce podle určitých parametrů, reporting, zodpovědnost za systémový chod celého oddělení. Požadujeme: znalost práce na PC (Excel - mírně pokročilý/á), zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priority, znalost AJ slovem i písmem, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!
Kontaktní údaje
Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.