Zaměstnanec/kyně odboru finančního - úředník/ce finančního odboru

Základní údaje

  • mzda od 26 000 do 36 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.7.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Cheb

Požadavky na uchazeče

práce s pc dobrá uživatelská znalost práce s pc práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - internet a elektronická pošta internet

Benefity

jízdní výhody příspěvek na dopravu při dojíždění nad 15 km dovolená navíc pět týdnů dovolené

Upřesňující informace

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa zaměstnanec/kyně odboru finančního.

Druh práce: úředník/úřednice finančního odboru
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 01.07.2025 nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- dobré komunikační schopnosti, asertivita
- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb. správní řád, v platném znění.

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě
- znalost informačního systému GINIS.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pět dní indispozičního volna
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutno doložit:
a) vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb nebo na internetových stránkách www.cheb.cz)
b) strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
c) výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - lze připojit v prosté kopii.

Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí odboru Ing. Marie Bílková, tel. 354 440 154, e-mail: bilkova@cheb.cz

Lhůta pro podávání přihlášek: do 25.04.2025 včetně (přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny).

Místo a způsob podávání přihlášek: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Výběrové řízení proběhne dne 28.04.2025 od 15:00 hodin v zasedací místnosti č. 5 v přízemí budovy na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Cheb, Cheb, Cheb

+ Otevřít mapu v novém okně