Základní údaje
- mzda
od 27 000
do 32 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné proabsolventy
ozp s maximálně 2. stupněm invalidity
zdravé osoby
- zahájení pracovního poměru2.5.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelGOLD FREN s.r.o.
Požadavky na uchazeče
angličtina
aktivní
Benefity
zvláštní prémie
prémie za aktivitu
jiné výhody
příspěvek na stravování
Upřesňující informace
Nástup dle dohody.
Náplň práce spočívá ve výpomoci celkového chodu kanceláře. Vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané) také s anglicky mluvícími zákazníky, odesílání zásilek po světě pomocí spedičních firem PPL, UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy a příprava podkladů pro celní odbavení) a další administrativní činnost spojená s prací na počítači.
Velkou výhodou budou znalosti v oblasti obchodní korespondence - MS Excel, Word, Outlook, účetní software Pohoda. Dále zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování.
Pracovní doba 7:30 - 16:00. Každoroční účast na evropských veletrzích (Milán - Itálie, Friedrichshafen - Německo).
Podmínkou jsou dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti. Dále budou výhodou znalosti v oblasti obchodní.
Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu.
Vhodné i pro OZP a absolventy.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (07:30 - 16:00).
Kontaktní údaje