Vedoucí odboru rozvoje, investic a správy majetku

Základní údaje

  • mzda od 26 680 do 38 570 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš magisterské
  • směnnostpružná pracovní doba
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.6.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Dvůr Králové nad Labem

Požadavky na uchazeče

práce s pc řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b

Benefity

podnikové stravování příspěvek na stravování dovolená navíc 200 hodin dovolené (5 týdnů), indispoziční volno jiné výhody fksp

Upřesňující informace

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení pozice vedoucího odboru rozvoje, investic a správy majetku
Městského úřadu Dvůr Králové nad Labem

druh práce: vedoucí odboru
místo výkonu práce: Dvůr Králové nad Labem
platová třída*: 11. třída
pracovní poměr: na dobu neurčitou
termín nástupu: červen 2025, příp. dle dohody

Požadované dovednosti, znalosti a schopnosti:
- práce na PC (Windows, MS Office – Word, Excel, internet a elektronická pošta, správa souborů),
- řidičské oprávnění skupiny B a ochota řídit referentské vozidlo.

Osobnostní předpoklady:
- schopnost vedení lidí,
- rozhodnost, odolnost proti stresu,
- organizační schopnosti,
- flexibilita,
- výrazný smysl pro zodpovědnost.

Nabízíme:
- stabilní zaměstnání v dobrém kolektivu,
- zajímavou a různorodou práci,
- pružnou pracovní dobu,
- 200 hodin dovolené (5 týdnů),
- možnost čerpání indispozičního volna,
- příplatek za vedení, osobní příplatek dle kvality odvedené práce, výkonový systém odměňování,
- možnost přidělení služebního bytu,
- zaměstnanecké benefity:
· příspěvek na stravování,
· příspěvek na životní či penzijní pojištění,
· možnost čerpání benefitů z osobního konta zaměstnance (příspěvek na dovolenou, kulturní, sportovní, zájmové vyžití apod.),
· příspěvek na ošacení aj.

Náplň práce:
- vedení týmu pracovníků zajišťujících:
· přípravu a realizaci investic po projektové, technické, provozní a finanční stránce,
· správu vodohospodářského majetku,
· organizaci a realizaci dotačních projektů,
- výkon investorsko-inženýrské činnosti – příprava investičních záměrů, jejich zadání, zajištění
jejich realizace,
- zadávání veřejných zakázek dle zákona 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů na investiční akce města.

Bližší informace k obsahu práce Vám podá Bc. Jan Sedláček, tajemník MěÚ, sedlacek.jan@mudk.cz, 499318251.
Uzávěrka přihlášek: 27.05.2025 ve 12:00 hodin (v této lhůtě musí být přihláška doručena
na podatelnu Městského úřadu Dvůr Králové nad Labem, dodána do datové schránky
města nebo adresu e-podatelny).

Podrobné informace + náležitosti přihlášky viz.: https://www.mudk.cz/cs/radnice/zpravy-z-odboru/rozvoj-investice-a-sprava-majetku/vyberove-rizeni-vedouci-odboru-rozvoje-investic-a-spravy-majetku-1.html

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

náměstí T. G. Masaryka 38, Dvůr Králové nad Labem, Trutnov, Trutnov

+ Otevřít mapu v novém okně