VEDOUCÍ ODBORU MAJETKU MĚSTA (OMM) Městského úřadu Nové Město nad Metují

Základní údaje

  • mzda od 33 280 do 41 520 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.7.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Nové Město nad Metují

Požadavky na uchazeče

práce s pc dobrá znalost, především ms office řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b jiné zkušenost s vedením, řízením, motivací kolektivu a schopnost týmové práce atd.

Benefity

dovolená navíc jiné výhody příspěvek na stravování, 3 dny zdravotního volna, kurzy angličtiny atd.

Upřesňující informace

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 12. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč - 41.520 Kč + osobní ohodnocení).

Co bude náplní Vaší práce: řízení a koordinace činnosti Oddělení rozvoje města, Oddělení správy nemovitostí a Oddělení majetkoprávního; zajišťování a koordinace výkonu činnosti Odboru majetku města v rámci samostatné působnosti obce na základě rozhodnutí orgánů města; odpovědnost za realizaci veřejných zakázek souvisejících se schválenými investičními akcemi, za přípravu podkladů do rady města a zastupitelstva města v působnosti OMM, za správné nakládání s bytovým i nebytovými prostorami v majetku města a za správnost vyhotovení smluv týkajících se nemovitostí v majetku města.

Co od Vás očekáváme: schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů; zkušenost s vedením, řízením, motivací kolektivu a schopnost týmové práce; zkušenost s projektovým řízením staveb a harmonogramy; autorizace ve stavebnictví výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; orientace v rozpočtových programech výhodou; znalost regionu, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích.

Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (technické obory se zaměřením na stavebnictví s přesahem do managementu staveb a právní obory výhodou).

Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.

Co nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování atd.

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu - Nové Město nad Metují - oficiální stránky (novemestonm.cz)

K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; motivační dopis; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971).

Termín podání přihlášek: do 17. 6. 2025.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 18. 6. 2025. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 24. 6. 2025. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem.
Bližší informace podá Ing. Jiří Svátek, PhD., tajemník, mobil: 720 824 644, e-mail: svatek@novemestonm.cz

Přihlášky zasílejte na email: jezdikova@novemestonm.cz nebo je doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: "Výběrové řízení - vedoucí OMM - Neotvírat".

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

náměstí Republiky 6, Nové Město nad Metují, 54901, Náchod

+ Otevřít mapu v novém okně