Referent/ka finančního odboru Městského úřadu Ústí nad Orlicí

Základní údaje

  • mzda od 33 280 do 35 770 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívyšší odborné
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.9.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Ústí nad Orlicí

Upřesňující informace

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz

PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve

CHARAKTERISTIKA
- metodická pomoc příspěvkovým organizacím zřízených městem,
- zajišťování inventarizace majetku a závazků,
- vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu pro příspěvkové organizace, které mají smlouvu s městem,
- informování příspěvkových organizací o legislativních změnách v oblasti účetnictví a finančního hospodaření,
- příprava podkladů pro rozhodování rady města týkající se schvalování rozpočtů a střednědobých výhledů PO, účetních závěrek PO,
- zpracování předpisů, které se týkají hospodaření PO.

POŽADAVKY NA UCHAZEČE:
- vyšší odborné vzdělání ekonomického směru, nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
- znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů,
- znalost zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů,
- znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word),
- zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost a pečlivost,
- výhodou znalost mzdové problematiky, praxe na obdobné pozici, zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu.

LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 18. 6. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu:
Městský úřad Ústí nad Orlicí
Sychrova 16
562 24 Ústí nad Orlicí

Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte:
„Výběrové řízení č. 5/2054 – referent/ka finančního odboru – neotvírat.“

Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce.

Případné dotazy zodpoví:
Ing. Petra Brejšová, vedoucí finančního odboru, tel.: 736 472 689,
Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Sychrova 16, Ústí nad Orlicí, 56201, Ústí nad Orlicí

+ Otevřít mapu v novém okně