Recepční - Administrátor

Základní údaje

  • mzda od 30 000 do 35 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostpružná pracovní doba
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.7.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelSYNERGY-TREND s.r.o.

Upřesňující informace

olga@synergycosmetic.cz

Hledáme recepční na HPP (36 hodin týdně / 144 hodin měsíčně)
Náplň práce:

Obsluha klientů estetické kliniky,

Vyřizování objednávek klientů na procedury ve vazbě na volné kabiny, přístroje a pracovníky,

Správa klientské databáze v interním programu,

Objednávání, evidence skladu produktů a prodej kosmetických produktů,

Vyřizování telefonických, mailových objednávek kosmetologických služeb, komunikace s klienty přes sociální sítě,

Pokladní činnost spojená s vyúčtováním služeb klientů a prodejem kosmetických produktů,
Požadujeme:

Optimismus, komunikativnost a příjemné vystupování.

Zájem o zdrávi, krásu a kosmetiku,

Velmi dobrá znalost češtiny a ruštiny podmínkou. Znalost angličtiny výhodou.

Znalost práce na počítači,

Pečlivost, zodpovědnost a chuť učit se novým věcem,
Nabízíme:

Práce v příjemném prostředí v centru Prahy,

Zaškolení pro prodej francouzských kosmetických produktů a nabízených služeb,

Motivující finanční ohodnocení (základ + provize z prodeje produktů a služeb),

Zaměstnanecké slevy na veškerá kosmetologická ošetření a kosmetické produkty v salonu,
Nastup ihned.
Zaměstnanecké výhody

Zaměstnanecké slevy na veškerá ošetření a kosmetické produkty na klinice


Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Bolzanova 1679/3, Praha, 11000

+ Otevřít mapu v novém okně