Základní údaje
        
            - mzda
                
                                od 25 000 
                                do 32 000 
                            Kč/měsíc
                
            
 
            - pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
dohoda o provedení práce
dohoda o pracovní činnosti 
            - minimální požadované vzdělánístřední odborné (vyučen)
 
            - směnnostdvousměnný provoz
 
            - počet hodin týdně37.5
 
            - vhodné proabsolventy
ozp s maximálně 2. stupněm invalidity
ozp s invaliditou 3. stupně (dříve tzp)
zdravé osoby 
            - zahájení pracovního poměru1.11.2025
 
            - počet volných míst2
 
            - zaměstnavatelEMEA s.r.o.
 
        
            Požadavky na uchazeče
                
                    práce s pc
                    
                
                
                        čeština
                    aktivní
                
            Benefity
                
                    podnikové stravování
                    příspěvek na stravování
                
            Upřesňující informace
            Vhodné pro osoby zdravotně znevýhodněné, osoby zdravotně postižené, studenty, absolventy.
O ČEM TATO PRÁCE JE?
Hledáme komunikativní a spolehlivé kolegy, kteří budou zákazníkům poskytovat základní technickou podporu primárně po telefonu a e-mailem (obsluha zákaznické linky).
Nebojte, nebudete na to sami - pokud si nebudete vědět rady, máte po ruce zkušenější kolegy z vyšší úrovně podpory, na které můžete požadavky předat.
 CO VÁS U NÁS ČEKÁ?
o	Telefonická a e-mailová pomoc zákazníkům s obsluhou pokladního systému
o	Vyhodnocování situací a předávání složitějších případů specialistům
o	Zapisování požadavků do interního systému
o	Dvousměnný provoz: ranní (08:00-16:30) a odpolední (11:30-20:00), 2 směny o víkendu za měsíc (08:00-20:00)
KOHO HLEDÁME?
o	Domluvíte se bez problémů česky - slovem i písmem
o	Zvládáte práci na PC a orientujete se na internetu, dobrá technická orientace
o	Umíte naslouchat, vysvětlit, poradit - a nebojíte se zeptat, když si nejste jistí
o	Zkušenosti z technické podpory, call centra nebo IT prostředí výhodou, nikoliv však podmínkou
 CO ZA TO?
o	Zaškolení od zkušených kolegů, které vám dá jistotu
o	Pracoviště v centru Zlína, příspěvek na stravování
 
CHCETE SE K NÁM PŘIDAT?
Pošlete nám svůj životopis na: miloslava.holaskova@emea.cz
Těšíme se na vás! Pomáhat lidem vám půjde lépe, když na to nebudete sami.
Kontaktní údaje