Základní údaje
- mzda
od 33 280
do 38 570
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
- směnnostpružná pracovní doba
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.10.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelStatutární město Olomouc
Upřesňující informace
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2025/40
Druh práce: výkon odborných ekonomických agend a plánování investičního rozpočtu
statutárního města Olomouce zařazených v odboru investic Magistrátu
města Olomouce.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo
středoškolské vzdělání ekonomického směru nebo veřejné správy
Obor: ekonomický, technický, veřejná správa
Praxe: v případě středoškolského vzdělání minimálně pětiletá praxe v oblasti
ekonomické nebo veřejné správy
praxe ve veřejné správě a v oblasti ekonomické nebo investic výhodou
Jiné požadavky: dobrá znalost práce na PC (MS Office Word, Excel)
základní znalosti zákona o účetnictví
dobré organizační a komunikační schopnosti
samostatnost, pečlivost, odpovědnost
flexibilita a adaptabilita
dobré komunikační schopnosti
ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
podílí se na tvorbě a naplňování strategií města Olomouce
podílí se na přípravě sestavování ročního rozpočtu města v oblasti
investic a střednědobého výhledu rozpočtu
provádí sběr investičních záměrů, odstraňuje duplicity, vede evidenci
a průběžně aktualizuje informace v aplikaci "Dlouhodobý investiční
plán"
koordinuje přípravu, realizaci a finanční zajišťování investic SMOl
upozorňuje kompetentní osoby na skutečnosti, které by mohly zásadně
ovlivnit investiční činnost SMOl
úzce spolupracuje s odborem ekonomickým, odborem strategie a
řízení a odborem dotačních projektů při tvorbě a plnění
střednědobého investičního plánu pro zajištění souladu se
Strategickým plánem rozvoje města Olomouce a dalších strategií
města
spolupracuje se zástupci odborů MMOl, příspěvkových organizací,
komisí místních částí, akciových společností, jež jsou předkladateli
jednotlivých návrhů investičních akcí, na tvorbě investičního plánu a na
případném odstranění nedostatků
jednání investiční komise, administruje výstup jednání pro další
potřeby SMOl
spravuje agendu dotací ve vztahu k investičním akcím
konzultační a poradenskou činnost pro ostatní odbory a organizace
města v oblasti investic,
dle potřeby vede další analytické evidence
Co Vám můžeme
nabídnout:
jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
5 týdnů dovolené
5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna
na dobrovolnickou činnost
příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
zaškolení zkušeným mentorem
pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
služební mobilní telefon/SIM karta
benefitní programy mobilních operátorů
Multibenefitkartu Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
příspěvek na některé formy penzijního spoření
řadu dalších benefitních programů magistrátu
interní jazykové kurzy
Lhůta pro podání přihlášky:
17. 07. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání
k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané
přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní
náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) datovou schránkou (ID: kazbzri) e-mailem (podatelna@olomouc.eu) osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním
Kontaktní údaje