Ředitel/ředitelka organizace Sociální služby města Olomouce, příspěvková organizace

Základní údaje

  • mzda od 33 280 do 41 250 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš magisterské
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelStatutární město Olomouc

Požadavky na uchazeče

práce s pc řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b

Benefity

dovolená navíc jiné výhody

Upřesňující informace

Požadované předpoklady:
- ukončené vysokoškolské vzdělání (obor sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, speciální pedagogika, psychologie, ekonomika, management nebo právo výhodou);
- minimálně 5 let praxe v sociální oblasti (ve veřejné správě nebo při poskytování sociálních služeb);
- manažerské zkušenosti, minimálně 3 roky praxe v řízení a vedení týmu;
- znalost legislativy v oblasti sociálních služeb, zřizování a finančního hospodaření příspěvkových organizací územních samosprávných celků;
- dobrá orientace v oboru působení a zaměření organizace;
- velmi dobré komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu);
- řídící, organizační a vyjednávací schopnosti;
- aktivní uživatelská znalost práce na PC;
- bezúhonnost;
- zdravotní způsobilost;
- znalost cizího jazyka výhodou;
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).

Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:
- označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení, titul(y), datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, kontaktní adresu, telefon, e-mail, datum a podpis.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a praxi, odborných znalostech a dovednostech,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii, ověřenou kopii předloží uchazeč nejpozději před vznikem pracovního poměru),
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti, výpis předloží uchazeč nejpozději před vznikem pracovního poměru), u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- negativní lustrační osvědčení a čestné prohlášení dle zákona 451/1991 Sb. (platí jen pro občany ČR, nepožaduje se u osob narozených po 1. 12. 1971),
- motivační dopis,
- písemně zpracovanou koncepci činnosti a rozvoje organizace, včetně návrhů na zkvalitnění poskytovaných služeb i prezentace příspěvkové organizace v rozsahu cca 5 normostran.
Ke zpracování koncepce budou uchazečům na webu https://kariera.olomouc.eu k dispozici ke stažení:
- zřizovací listina příspěvkové organizace, v platném znění,
- organizační struktura příspěvkové organizace,
- ekonomické podklady příspěvkové organizace: rozpis schváleného rozpočtu na rok 2025, rozvaha, výkaz zisku a ztráty a příloha k 31. 12. 2024, šestý Komunitní plán sociálních služeb pro území města Olomouce a ORP Olomouc.

Pokyny pro uchazeče k podání přihlášek do výběrového řízení:
Přihlášky do výběrového řízení s požadovanými doklady uchazeči osobně doručí nebo zašlou nejpozději do 21. 9. 2025:
- poštou nebo osobně (Mgr. Bc. Michal Majer, vedoucí odboru sociálních věcí, Magistrát města Olomouce, Štursova 1, 779 00 Olomouc) nebo osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
- datovou schránkou (ID: kazbzri)
- e-mailem (podatelna@olomouc.eu)
Na obálku nebo do předmětu zprávy prosím uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení"
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Případné dotazy k výběrovému řízení směřujte prosím rovněž na kontaktní osobu
(https://www.olomouc.eu/magistrat/telefonni-seznam/michal-majer).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Olomouc, Olomouc, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně