Základní údaje
- mzda
od 29 120
do 33 220
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
- směnnostpružná pracovní doba
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.9.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelStatutární město Olomouc
Požadavky na uchazeče
práce s pc
Benefity
dovolená navíc
jiné výhody
Upřesňující informace
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/50
Druh práce: provádění a rozpis, kontrola sledování rozpočtu, zajišťování rozpočtových změn, příprava návrhu rozpočtu odboru, zajišťování agendy účelově vázaných prostředků a dotací zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
-dosažení věku 18 let
-plná svéprávnost
-bezúhonnost
-znalost českého jazyka
-splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
Požadovaná kvalifikace: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Obor: ekonomický nebo veřejná správa výhodou
Praxe ve veřejné správě a v oblasti investic výhodou
Jiné požadavky:
-dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel),
-základní znalosti zákona o účetnictví a inventarizaci výhodou,
-dobré organizační a komunikační schopnosti,
-samostatnost, pečlivost, odpovědnost,
-flexibilita a adaptabilita,
-schopnost jednat s lidmi,
-smysl pro týmovou práci,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-likvidace faktur, statistická hlášení za odbor
-sledování čerpání investiční a provozní části rozpočtu a provádění pravidelných vyhodnocení
-tvorba a sledování položek provozní části rozpočtu
-vedení technicko-operativní evidence všech investičních akcí zajišťovaných odborem
-ekonomická agenda odboru
-vedení inventarizace HIM a dlouhodobého hmotného majetku (dále jen "DHM") na odboru
-předkládání návrhů na likvidaci majetku odboru likvidační komisi a jeho protokolární likvidace
-agenda dotací
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
-druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
-název pozice a číslo VŘ
-datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
Lhůta pro podání přihlášky: 11. 8. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-e-mailem (podatelna@olomouc.eu)
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Kontaktní údaje