Úředník/ce oddělení registru vozidel a řidičů

Základní údaje

  • mzda od 26 000 do 36 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.9.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Cheb

Upřesňující informace

Místo výkonu práce:
správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).
Výše platu od 26.000,- Kč až 36.000,- Kč + zaměstnanecké benefity.

Pracovní doba úřední dny pondělí + středa 7:30 - 17:00 hodin (pružná pracovní doba).
Pracovní doba neúřední dny úterý + čtvrtek + pátek 8:00 - 14:00 hodin (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
-státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR,
-věk minimálně 18 let,
-plná svéprávnost,
-bezúhonnost,
-ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
-střední vzdělání s maturitní zkouškou,
-rámcová znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, v platném znění,
-rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění.

Výhodou:
-praxe ve veřejné správě,
-osvědčení o odborné způsobilosti při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel nebo při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech,
-schopnost řízení služebních vozidel - řidičské oprávnění skupiny B.

Nabízíme:
-odborné vedení v adaptačním procesu,
-pět týdnů dovolené,
-pět dní indispozičního volna,
-pružná pracovní doba,
-zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.


Výčet dokladů, které je nutno doložit:
a)vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb nebo na internetových stránkách www.cheb.cz),
b)strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče,
c)výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti,
d)ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - lze připojit v prosté kopii.

Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Bližší informace o pracovním místě poskytne Ing. Vratislav Kovařík, e-mail: kovarikv@cheb.cz.
Lhůta pro podávání přihlášek: do 15.08.2025 včetně (přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny).
Místo a způsob podávání přihlášek: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Termín výběrového řízení: 18.08.2025 (místo a čas bude upřesněn telefonicky).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Cheb, Cheb, Cheb

+ Otevřít mapu v novém okně