Asistent/ka HR Manažera - Pouze pro OZP

Základní údaje

  • mzda od 12 500 do 13 500 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - zkrácený úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso (vyučení s maturitou)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně20
  • vhodné proozp s maximálně 2. stupněm invalidity
  • zahájení pracovního poměru1.8.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelDigiDay Group s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - plánovací software kalendáře ekonomika administrativa práce s pc - databázové systémy hr software práce s pc - windows práce s pc - internet a elektronická pošta práce s pc - textový editor (word) práce s pc ekonomika - personalista výhodou práce s pc - základní dovednosti pc

Benefity

dovolená navíc jiné výhody týden dovolené navíc

Upřesňující informace

Vyhrazeno pro OZP.
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka HR Manažera. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný ihned či dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pouze pro OZP.
Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi, má rád administrativní práci a umí věci dotáhnout až do konce. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se našim novým kolegou.

Jaká bude tvá pracovní náplň
-Budeš pravou rukou pro HR Manažera
-Administrativní podpora HR oddělení
-Komunikace napříč firmou a podpora interní komunikace
-Podpora náborového procesu
-Spolupráce na onboardingu, školeních a vzdělávání
-Zajištění firemních benefitů
-Práce s interními dokumenty
-Spolupráce na HR projektech

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít
-Předchozí zkušenosti z HR jsem velkou výhodou
-Organizační schopnosti, diskrétnost a pečlivost
-Profesionální jednání a empatie
-Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací WORD, EXCEL, email, ...
-Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci
-Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti
-Zvládat různorodé situace s úsměvem

Co ti můžeme nabídnout
-Zkrácený úvazek 4 hodiny denně, 20 hodin týdně
-Telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely, pracovní PC/ntbk
-Moderní prostory s výbornou dostupností
-Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
-Skvělý tým lidí a výbornou kávu na pracovišti
-Teambuildingové akce
-Neformální přátelskou firemní kulturu

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

1. máje 481/16, Ostrava, 70900, Ostrava-město

+ Otevřít mapu v novém okně