asistent/ka pro pobočku v USA

Základní údaje

  • mzda od 17 000 do 20 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - zkrácený úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně18.75
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.8.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelRETIGO s.r.o.

Požadavky na uchazeče

angličtina aktivní

Benefity

jiné výhody dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění, firemní akce aj.

Upřesňující informace

NÁPLŇ PRÁCE:
- Administrativní podpora americké pobočky (e-maily, podklady, dokumentace)
- Koordinace dodávek zboží z ČR do USA (plánování, celní agenda, komunikace s dopravci, sledování zásilek)
- Komunikace s americkým týmem (obchodní zástupci, sklad, administrativa)
- Tvorba kalkulací, podkladů pro nabídky a pravidelných reportů
- Evidence a kontrola účetních dokladů souvisejících s americkou pobočkou (např. faktury, dodací listy) a kontrola stavů skladu
- Spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou (výroba, sklad, finance)

POŽADUJEME:
- Výbornou znalost anglického jazyka (slovem i písmem - každodenní komunikace s USA) - ideálně stupeň B2

NABÍZÍME:
- Zajímavou a různorodou práci v mezinárodním prostředí
- Zázemí stabilní české výrobní společnosti
- Možnost denního využívání angličtiny
- Přátelský kolektiv a podporu při zaškolení
- Odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvek na životní nebo penzijní připojištění, poukázky na relaxaci, firemní akce)
- Flexibilní pracovní dobu

PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na: personalni@retigo.cz

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Láň 2310, Rožnov pod Radhoštěm, 75661, Vsetín

+ Otevřít mapu v novém okně