Základní údaje
- mzda
od 33 280
do 38 570
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánívš magisterské
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.9.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelOlomoucký kraj
Požadavky na uchazeče
práce s pc
řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b
Upřesňující informace
Charakteristika vykonávané práce: kontrola, metodické usměrňování a koordinace výkonu sociálně-právní ochrany dětí v působnosti kraje na úseku kurately pro mládež, zajišťování agendy pověřování k výkonu sociálně-právní ochrany dětí právnickými a fyzickými osobami včetně kontroly pověřených osob, výplata státního příspěvku pro zřizovatele zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc.
Požadavky:
-dosažené vzdělání: VŠ
-obor vzdělání: v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
-znalosti oboru: zákon o sociálně-právní ochraně dětí, správní řád, zákon o krajích
-zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při sociálně-právní ochraně dětí výhodou
-praxe ve veřejné správě výhodou
-praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
-jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
-další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: referent sociálně-právní ochrany dětí oddělení sociálně-právní ochrany na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 25. 8. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Mgr. Pavel Podivínský
telefon: 585 508 228 email: p.podivinsky@olkraj.cz
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
-Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, ovládá český jazyk
-Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
-Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
-Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
-Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde: https://udeska.olkraj.cz/ude/?V%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A1+%C5%99%C3%ADzen%C3%AD%C2%A0na+zam%C4%9Bstnance
Kontaktní údaje