Specialista/specialistka evidence a dávek PvN

Základní údaje

  • mzda od 23 110 do 33 220 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.11.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelÚřad práce České republiky

Benefity

dovolená navíc 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna

Upřesňující informace

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
- Evidence nových uchazečů a zájemců o zaměstnání a posuzování splnění podmínek pro
zařazení uchazečů do evidence.
- Zajišťování veškeré administrativní činnosti při posuzování nároků na podporu
v nezaměstnanosti, podporu při rekvalifikaci a její vyplácení (např. opatřování podkladů pro
vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností
v rozhodnutí).
- Kontrola výplaty podpory v nezaměstnanosti a podpory při rekvalifikaci.
- Vedení správních řízení ve věcech podpory v nezaměstnanosti, podpory při rekvalifikaci,
zastavení poskytování podpory v nezaměstnanosti, vrácení podpory v nezaměstnanosti
a podpory při rekvalifikaci v souladu s platnými obecně závaznými právními předpisy,
vnitřními řídícími akty a služebním předpisy.
- Při aplikaci evropských koordinačních nařízení v oblasti podpory v nezaměstnanosti
vyžádání a vystavení příslušných potvrzení o dobách pojištění získaných v jiném členském
státě u zahraniční instituce.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. listopad 2025.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 22. září 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové –
Kunětické 2011, 530 02 Pardubice,
- podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu
podatelna.pa@uradprace.cz, nebo
- podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 4p2zpna.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/104435-78099809“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Podmínky pro přihlášení do výběrového řízení (VŘ), způsob přihlášení a další informace jsou uvedeny na stránkách Úřadu práce:
https://www.uradprace.cz/referent-specialista-evidence-a-davek-pvn-kop-pardubice-22-09-2025

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Boženy Vikové-Kunětické 2011, Pardubice, 53002, Pardubice

+ Otevřít mapu v novém okně