Základní údaje
- mzda
od 24 000
do 34 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné proabsolventy
ozp s maximálně 2. stupněm invalidity
zdravé osoby
- zahájení pracovního poměru8.9.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelGOLD FREN s.r.o.
Požadavky na uchazeče
práce s pc
dobrá znalost
práce s pc - textový editor (word)
práce s pc - tabulkový procesor (excel)
práce s pc - internet a elektronická pošta
outlook
Upřesňující informace
Nástup dle dohody.
Náplň práce:
- vyřizování emailových a telefonických poptávek a objednávek (přijaté i vydané),
- příprava a odesílání zásilek po ČR i do zahraničí pomocí spedičních firem (UPS, FedEx, Schenker aj.), včetně logistické organizace a podkladů pro celní odbavení,
- tvorba expedičních štítků a práce v účetním programu Pohoda,
- základní administrativní agenda, práce v MS Excel, Word, Outlook,
- vítání a ohlašování návštěv, spolupráce s kolegy napříč firmou,
- občasná komunikace se zahraničními zákazníky (e-mail/telefon) - angličtina není nutnou podmínkou, ale její znalost je velkou výhodou.
Požadavky:
- praxe v obchodní nebo administrativní korespondenci, schopnost srozumitelně a kultivovaně vyjadřovat myšlenky,
- schopnost učit se nové věci,
- organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost,
- příjemné a profesionální vystupování,
- znalost účetního programu Pohoda a komunikace v AJ výhodou.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve prosperující a moderní české firmě vyrábějící brzdové komponenty,
- práci v přátelském kolektivu a příjemném prostředí,
- adekvátní finanční ohodnocení s možností každoročního růstu,
- pracovní doba 7:30 - 16:00,
- možnost účasti na evropských veletrzích (Itálie, Německo).
- příspěvek na stravování, prémie za aktivitu
Možnost práce i na zkrácený úvazek.
Vhodné i pro OZZ a absolventy.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Kontaktní údaje