Účetní 9 - majetkový referent (m, ž)

Základní údaje

  • mzda od 23 110 do 33 220 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso (vyučení s maturitou)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné proabsolventy
    ozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru13.10.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelVyšší odborná škola zdravotnická a Střední škola zdravotnická, Ústí nad Labem, Palachova 35, příspěvková organizace

Upřesňující informace

Náplň práce:
1. Zajišťování evidence majetku organizace dle platných zákonných předpisů a vnitřních směrnic organizace v návaznosti na směrnice vydané zřizovatelem (KÚ ÚK).
Počítačové zpracování evidence majetku v účetním softwaru FENIX (modul "Majetek").
Kontrola přírůstků, úbytků a převodů DHM a DNM a HM s účetní evidencí ve spolupráci s finanční účetní a ekonomem školy.
2. Příprava, vedení a kontrola řádných a mimořádných inventarizací. Pořizování inventurních
soupisů v elektronické podobě v softwaru FENIX.
Metodické a organizační vedení a spolupráce s pracovníky pověřenými péčí o jednotlivé
inventární úseky v období realizace inventury.
3. Zařazování majetku do evidence na základě účetních dokladů (faktury, pokladní doklady)
a vyřazování majetku z evidence na základě návrhu na vyřazení a odborných protokolů.
Vyhotovení zařazovacích /vyřazovacích protokolů a spolupráce s pracovníky pověřenými péčí o inventář daného úseku a všemi zaměstnanci organizace při této činnosti.
4. Zpracovává odpisový plán organizace dle platných předpisů.
5. Spolupráce na tvorbě směrnic k inventarizaci s ekonomem školy, znalost legislativy související
s pozicí referent majetku sledování změn v této legislativě, soustavné vzdělávání v dané
oblasti.
6. Vystavuje faktury v modulu KDD a provádí kontrolu a evidenci plateb.
7. Vede spisovou službu na oddělení EKO.
8. Má za povinnost vést evidenci pasportizace.
9. Zajišťuje archivaci dokladů a nosičů dat vyplývajících z funkce referenta majetku.

Zaměstnanecké výhody:
- stabilní pracovní místo
- 5 týdnů dovolené
- příspěvky na stravování – stravenkový paušál
- zaměstnanecká karta na dopravu – DÚK – za zvýhodněnou cenu

Kontakt: osobně, telefonicky – 778 706 277, 474 778 118, 474 118 121, e-mailem – zasláním životopisu, VŘ – bude upřesněno dodatečně




Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Palachova 700/35, Ústí nad Labem, 40001, Ústí nad Labem

+ Otevřít mapu v novém okně