Základní údaje
- mzda
od 24 790
do 35 770
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánívyšší odborné
- směnnostpružná pracovní doba
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.11.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelÚřad práce České republiky
Upřesňující informace
Upřesňující informace:
Místo výkonu: Sokolov
Hlavní náplň činnosti:
- Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru státní služby nebo v oblasti aplikace mezinárodních smluv a práva Evropské unie.
- Vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení možností uplatnění na trhu práce včetně jejich aktualizace a vyhodnocování.
- Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování
podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky
správního řízení, vyřizování stížností a oprav apod.). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
- Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s uchazeči o zaměstnání.
- Poskytujete základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti a o realizovaných projektech.
- Podílíte se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR.
- Podáváte základní informace o podmínkách pro podání Žádosti o zprostředkování zaměstnání, Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání a Žádosti o podporu v nezaměstnanosti.
- Přijímáte doklady související s oblastí evidence a podpor v nezaměstnanosti, zprostředkování a poradenství.
- Obsluhujete technické vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR, popř. vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytujete pomoc klientům při obsluze PC v rámci samoobslužných aktivit spojených s hledáním zaměstnání.
- Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených.
- Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.
- Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem.
Kvalifikační a další požadavky:
- uchazeč má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky
- minimálně vyšší odborné vzdělání
- výborná uživatelská znalost práce s PC zejména MS Word a MS Excel
- výborné komunikační dovednosti
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 10. platové třídě
- předpokládaný nástup od 1. listopadu 2025
Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance (dlouhodobá pracovní neschopnost) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění).
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis
a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 8. října 2025 na e-mailovou adresu blanka.jenikova@uradprace.cz.
Více informací naleznete zde: https://www.uradprace.cz/poradce-konzultant-v-agende-zam-kop-sokolov-id-11014478-08-10-2025
Kontaktní osoba: Ing. Blanka Jeníková,MBA
Kontaktní údaje