Asistent / asistentka obchodní ředitelky

Základní údaje

  • mzda od 30 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.11.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelRENOVA, s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - internet a elektronická pošta angličtina aktivní

Benefity

dovolená navíc až 5 týdnů dovolené jiné výhody stravování, penzijní připojištění

Upřesňující informace

Kontakt zasláním životopisu na adresu petra.sutova@vodomery.cz.

Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický nebo administrativní směr výhodou)
- zkušenost s administrativou či obchodní podporou
- dobrá znalost MS Office, výhodou Helios a Raynet CRM (není podmínkou)
- pečlivost, systematičnost, schopnost samostatné práce
- aktivní přístup a komunikační dovednosti
- základní znalost angličtiny.

Náplň práce:
- kompletní podpora obchodní ředitelky (administrativní i organizační)
- koordinace obchodní agendy, hlídání termínů, příprava podkladů pro vedení
- příprava a evidence nabídek, smluv, objednávek, reportů, podkladů pro výběrová řízení
- komunikace mezi obchodním týmem, backoffice a vedením společnosti
- zpracování dat v systémech Helios a Raynet, reporting výsledků
- spolupráce na zlepšování interních procesů a digitalizaci obchodní agendy
- jednání s úřady, organizace meetingu
- péče o zákazníky (cenotvorba, objednávky).

Nabízíme:
- pružná pracovní doba, možnost profesního růstu
- přátelský kolektiv, moderní prostředí
- 5 týdnů dovolené, stravování, penzijní připojištění
- fixní plat + variabilní složka
- nástup možný ihned.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Vodárenská 380, Solnice, 51701, Rychnov nad Kněžnou

+ Otevřít mapu v novém okně