Základní údaje
        
            - mzda
                
                                od 45 000 
                                do 60 000 
                            Kč/měsíc
                
            
 
            - pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
 
            - minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
 
            - směnnostpružná pracovní doba
 
            - počet hodin týdně37.5
 
            - vhodné proabsolventy
zdravé osoby 
            - zahájení pracovního poměru20.10.2025
 
            - počet volných míst1
 
            - zaměstnavatelPAL Wiping Systems, s.r.o.
 
        
            Požadavky na uchazeče
                
                    práce s pc
                    
                
                
                        angličtina
                    aktivní
                
            Upřesňující informace
            Upřesňující údaje:
Chcete být součástí nově koncipovaného obchodního týmu v ČR a podílet se na nastavování procesů a zákaznické podpory od základu? 
Hledáme pečlivého a samostatného kolegu, který pomůže formovat obchodní agendu, zajistí hladký chod zákaznické podpory a bude důležitou součástí spolupráce s našimi zákazníky v automotive sektoru. Současně máte šanci se na pozici rozvíjet a růst např. do role Key Account Managera.
Co budete mít na starosti
o	Administrativní a organizační podporu obchodního týmu pro zákazníky z různých regionů
o	Práci v interním ERP systému (SAP) a zákaznických portálech (VW, Stellantis, Magna, John Deere aj.) - zajištění správnosti a aktuálnosti dat
o	Přípravu podkladů pro cenové nabídky a obchodní smlouvy
o	Pravidelnou revizi a správu ceníků, evidenci a aktualizaci cen v systému
o	Vyhodnocování a reportování prodejních výsledků a ekonomických ukazatelů
o	Spolupráci při řešení otevřených pohledávek
o	Koordinaci a evidenci obchodní korespondence a objednávek
o	Podporu při organizaci obchodních jednání a cest
Co od Vás očekáváme
o	Minimálně SŠ vzdělání (ekonomického, technického nebo obchodního směru)
o	Praxi na obdobné pozici v administrativě, zákaznické podpoře nebo obchodě - ideálně z prostředí automotive či výrobní společnosti
o	Velmi dobrou znalost anglického jazyka (min. B2, ideálně C1) - každodenní komunikace
o	Znalost německého nebo francouzského jazyka výhodou
o	Dobrou znalost MS Office, zejména Excelu (kontingenční tabulky, analýzy dat)
o	Zkušenost s ERP systémy (SAP výhodou)
o	Pečlivost, zodpovědnost a orientaci na detail
o	Schopnost efektivně organizovat práci a stanovovat priority
o	Dobré komunikační schopnosti a týmového ducha
o	Zájem o automotive prostředí a ochotu učit se nové věci
Zaměstnanecké výhody:
o 	5 týdnů dovolené / kalendářní rok
o	Zkrácený týdenní úvazek 37,5 hodiny (Flexibilní začátek a konec pracovní doby)
o	Stravenkový paušál (123,- Kč/den)
o	Příspěvek na penzijní připojištění
o	Příspěvek na dětskou rekreaci
o	Káva na pracovišti zdarma
o	Jazykové kurzy, vzdělávání, firemní akce, parkovací místo
Kontaktní údaje