Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic

Základní údaje

  • mzda od 50 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostpružná pracovní doba
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.2.2026
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Jirkov

Upřesňující informace

Pracovní náplň:
Řízení a koordinace činností odboru majetku města a útvaru investic, zejména:
• komplexní správa majetku města, evidence nemovitostí a pozemků,
• výkon funkce investičního manažera: od plánování, koordinaci až po zajištění realizace investičních akcí města,
• zajištění procesu veřejných zakázek v souladu s platnou legislativou,
• zajištění financování projektů prostřednictvím dotačních programů, včetně přípravy podkladů pro žádosti o dotace a jejich administrace,
• evidence smluv, rozpočtu a výdajů odboru,
• spolupráce s dalšími odbory, vedením města a externími subjekty,
• zajištění občanské vybavenosti, odpadového hospodářství, ochrany vod a veřejných služeb,
• strategické plánování a příprava podkladů pro rozhodování vedení města,
• zastupování odboru vůči dodavatelům úřadům a veřejnosti.

Požadavky:
• vysokoškolské vzdělání stavebního směru (preferováno), případně technického směru, a to v bakalářském nebo magisterském studijním programu dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
• odborná praxe v oblasti přípravy a realizace investičních akcí minimálně 3 roky,
• zkušenosti s vedením týmu: schopnost řídit, vést a motivovat pracovní kolektiv,
• zkušenosti a schopnost finančního řízení investičních akcí,
• samostatnost, spolehlivost, přesnost, smysl pro zodpovědnost,
• analytické a organizační schopnosti,
• schopnost samostatného rozhodování a zodpovědnosti,
• znalost práce s MS Office a případně dalšími kancelářskými a investičními systémy,
• ochota se dále vzdělávat,
• řidičský průkaz skupiny „B“.

Platové zařazení:
Platové ohodnocení v 11. platové třídě, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, se zařazením do stupně podle uznatelné praxe.

Zaměstnanecké výhody:
• osobní příplatek již od nástupu, příplatek za vedení,
• 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna,
• pracovní smlouva na dobu neurčitou,
• příspěvek na penzijní připojištění ve výši 900 Kč měsíčně,
• ošatné ve výši 8 000 Kč ročně,
• příspěvek zaměstnavatele na kartu eBenefity
• příspěvek na stravování
• vedení bankovního účtu a další výhody u UniCredit Bank,
• zvýhodněné různé mobilní tarify i pro členy rodiny,
• pružnou pracovní dobu,
• jistotu a stabilitu práce.

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
• vyplněná přihláška,
• strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
• kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší 3 měsíců; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.

Zalepenou obálku s výše uvedenými dokumenty označte: „Výběrové řízení – Vedoucí odboru majetku města a útvaru investic“

Způsob podání přihlášky:
• osobně v podatelně Městského úřadu Jirkov,
• písemně na adresu: Městský úřad Jirkov, nám. Dr. Beneše 1, Jirkov 431 11,
• vložením do schránky Městského úřadu (schránku naleznete v uličce mezi Městským úřadem a lékárnou na oplocení, schránka je označena „schránka Městského úřadu“).

Přihláška musí být doručena nejpozději do 16. 12. 2025 do 12 hod.

Přesné informace najdete na stránkách města Jirkov: www.jirkov.cz

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

nám. Dr. E. Beneše 1, Jirkov, 43111, Chomutov

+ Otevřít mapu v novém okně