pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě

Základní údaje

  • mzda od 10 000 do 15 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - zkrácený úvazek
  • minimální požadované vzdělánístřední odborné (vyučen)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně20
  • vhodné proozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    ozp s invaliditou 3. stupně (dříve tzp)
  • zahájení pracovního poměru8.8.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelLuděk Šedý

Požadavky na uchazeče

práce s pc

Upřesňující informace

Náplní práce jsou z 90% pomocné administrativní práce. Uchazeč/ka musí umět základy práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami, logické myšlení, zodpovědnost a pečlivost. Náplň: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu apod. Není nutná nějaká speciální znalost ani vzdělání, pouze lepší znalost práce na PC. Pracovní doba je 20h/týdně, v případě oboustranné spokojenosti v budoucnu možné zvýšení úvazku. Jsme chráněná dílna, tedy vhodné zejména pro ZTP/ČID. Nutná je ochota učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení a samostatnost. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: ukapraaparmy@seznam.cz. Součástí pohovoru bude test Vašich dovedností na PC. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Ozveme se jen vybraným uchazečům.
Zasláním životopisu souhlasíte se Zpracováním osobních údajů.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Wilsonova 3991/20, Hodonín, 69501

+ Otevřít mapu v novém okně