Customer Service Representative (German and English)

Základní údaje

  • mzda od 48 078 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné proabsolventy
    ozp na vozíku (bezbariérový přístup)
    ozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    ozp s invaliditou 3. stupně (dříve tzp)
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru7.8.2024
  • počet volných míst8
  • zaměstnavatelExpedia Services CZ, s.r.o.

Upřesňující informace

English:
" Follow established processes to reduce customer effort in scenarios like callbacks, holds, and disconnects; analyze data to resolve issues.
" Initiate customer contact for complete resolution, assist with technology for future interactions, and follow up until issues are resolved.
" Communicate effectively across multiple channels, manage multiple tasks, and make trade-offs under pressure.
" Categorize cases for analysis, suggest process improvements, and propose solutions to prevent future issues.
" Maintain detailed documentation and customer information, anticipate customer needs, and exceed expectations by identifying root causes and providing solutions.
" Promote self-service tools and recommend products that enhance customer experience; build product knowledge and customer relationships.
" Requires 6-12 months of customer service experience, fluency in English and German, an associate's degree or related experience, and knowledge of case management software and Microsoft Office.

Čestina:
" Dodržování stanovených procesů pro snížení úsilí zákazníků, jako jsou zpětná volání, pozastavení a přerušení spojení; analýza dat pro řešení problémů.
" Iniciace kontaktu se zákazníky pro úplné vyřešení problému, pomoc s technologiemi pro budoucí interakce a sledování do vyřešení problémů.
" Efektivní komunikace přes více kanálů, zvládání několika úkolů pod tlakem.
" Kategorizace případů pro analýzu, navrhování vylepšení procesů a řešení pro předcházení budoucím problémům.
" Udržování detailní dokumentace a informací o zákaznících, předvídání potřeb zákazníků a překonávání očekávání zákazníků identifikací hlavních příčin a poskytováním řešení.
" Podpora nástrojů pro samostatnou obsluhu a doporučení produktů zlepšujících zkušenosti zákazníků; budování znalostí o produktech a vztahů se zákazníky.
" Požadavky: 6-12 měsíců zkušeností se zákaznickým servisem, plynulá angličtina a němčina, minimálně středoškolské vzdělání a znalost softwaru pro správu případů a Microsoft Office.



zam. výhody -
" Wellness & travel reimbursement
" Private medical care membership
" Competitive paid time off programs for vacation, holidays and illness
" Parental & family caregiving leave
" Contribution to public transportation
" Pension plan contribution
" Life insurance
" Employee assistance program (wellbeeing support program)
" International airlines travel agent network (IATAN) membership
" Adoption and surrogacy assistance
" Pet support benefits

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

+ Otevřít mapu v novém okně