Backoffice Manager/ka

Základní údaje

  • mzda od 34 000 do 38 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostpružná pracovní doba
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru15.8.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelTrnečka Smoked Fish s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) ms outlook práce s pc - internet a elektronická pošta řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b angličtina aktivní čeština aktivní

Benefity

dovolená navíc

Upřesňující informace

Do naší rychle se rozvíjející firmy hledáme kandidáty na pozici BACKOFFICE MANAGER/KA.

V rodinné udírně Trnečka Smoked Fish se specializujeme na uzení ryb studeným a teplým kouřem, a jejich distribuci po Česku a Slovensku. Vaším úkolem bude zajištění plynulého chodu dynamické kanceláře, bezchybná správa administrativy, kooperace s výrobou a reprezentace firmy při komunikaci se zákazníky.

Detailnější informace o naší udírně a celé výrobě najdete na trneckasmokedfish.cz nebo na IG/FB @trneckasmokedfish

JAKÉ VÝZVY VÁS U NÁS ČEKAJÍ
- Správa e-shopu (starost o eshop objednávky od jejich vytvoření až po doručení zákazníkovi)
- Zákaznická péče a podpora (vyřizování dotazů, telefonátů, e-mailů zákazníků)
- Péče o velkoobchodní klienty (správa objednávek, příprava dokumentace k expedici objednávek)
- Podpora výroby (příprava výrobního plánu, kontrola stavu zásob a jejich doplňování)
- Kontrola dodržování výrobní praxe dle HACCP, PŘ, SŘ (vedení provozního deníku, pravidelná kontrola výrobní praxe, vedení úředních kontrol)
- Fakturace
- Vedení archivu
- Budování značky Trnečka Smoked Fish

CO OD VÁS POŽADUJEME
- Zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, inovativní přístup k práci, výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování a prozákaznický přístup
- PO - ČT fyzická přítomnost v kanceláři, PÁ po domluvě možnost HO
- Zkušenost v oblasti administrativy a komunikace se zákazníky
- Schopnost učit se novým věcem a zájem se vzdělávat
- Výborná psaná i mluvená čeština, AJ na úrovni B1-B2
- Ukončené VŠ vzdělání
- Aktivní řidič - průkaz sk. B
- Znalost práce na PC (MS Word, Excel, Google Disc, Microsoft Outlook)

A CO NABÍZÍME MY VÁM
- Firemní telefon, počítač, po zapracování možnost firemního auta
- Práce na IČO / HPP, odpovídající mzdové ohodnocení
- Dovolená 25 dní (v době dovolené je vždy potřeba být k dispozici na telefonu i počítači)
- Zajímavou a pestrou práci v rychle rostoucí české firmě vhodnou pro motivovaného dynamického člověka, možnost realizovat se a uplatnit své nápady
- Práci v přátelském a soudržném kolektivu

BENEFITY
- Sleva na firemní produkty
- Možnost HO
- Dovolená 25 dní
- Možnost přespání v místě pracoviště
- Vzdělávací kurzy/ školení
- Parkování v místě pracoviště zdarma

INFORMACE O POZICI
- Místo práce: Suchý u Boskovic (40 minut z Brna autem)
- Datum nástupu: v průběhu srpna 2024
- HPP, odpovídající mzdové ohodnocení
- Práce na plný úvazek

Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem e-mailem na adresu klara@trneckasf.cz

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Suchý, Blansko

+ Otevřít mapu v novém okně