KEY ACCOUNT MANAGER

Základní údaje

  • mzda od 30 000 do 49 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.11.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelPro Spektrum Stratton s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - internet a elektronická pošta angličtina aktivní němčina aktivní

Benefity

dovolená navíc 5 týdnů dovolené zvláštní prémie po zk. době odměny až 40% jiné výhody stravenkový paušál a další bonusy; flexibilní prac. doba; notebook; mobilní tel.

Upřesňující informace

Pracovní poměr na dobu neurčitou,s nástupem IHNED
Do našeho teamu v Olomouci hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
KEY ACCOUNT MANAGER s aktivní NJ
Hledáme právě tebe, bez ohledu na to, zda jsi na začátku kariéry nebo zkušený profesionál. Věříme v tuto filozofii: poskytneme ti prostor a podporu pro tvůj rozvoj a růst. Chceme, aby naši lidé neustále rostli a zlepšovali se v tom, co dělají. Očekáváme, že i ty budeš mít stejnou chuť se posouvat dál.
OUR PEOPLE ARE OUR BUSINESS
Hledáme parťáka do našeho týmu!

Co ti nabízíme:
Atraktivní finanční odměna: Fixní mzda a po zkušební době odměny až 40 %! Tvůj úspěch je náš úspěch.
Konkurenční výhody: Pracuj s moderními technologiemi a v rámci zavedených procesů, které ti usnadní práci.
Podnětné pracovní prostředí: Pracuj v dynamickém týmu, kde se nikdy nenudíš.
Extra výhody: Až 5 dní dovolené navíc, stravenkový paušál a další bonusy.
Flexibilní pracovní doba: Plný úvazek, možnost home office a plovoucí pracovní doba - zařiď si to a dosáhni cíle.
Růst a vzdělávání: Chceš se učit, rozvíjet a profesně růst? - Jsi náš člověk.
Moderní vybavení: Notebook a mobilní telefon s neomezeným voláním, aby ti nic nechybělo.

Co tě u nás čeká:
Správa obchodních agend: Staň se mistrem ve svěřených oblastech a pečuj o ně jako o vlastní.
Tvorba obchodních nabídek: Buď součástí týmu, který tvoří nabídky, které klienti neodmítnou.
Administrativní a logistická podpora: Udržuj prodejní oddělení v perfektní kondici.
Podpora marketingu: Pomáhej šířit naše skvělé jméno a zajišťuj, aby nás viděli všude.
Asistence senior manažerovi: Staneš se pravou rukou našeho senior manažera prodeje a budeš se učit od těch nejlepších.

Máme na sebe vysoké nároky, ale věř nám - uděláme vše pro to, abychom tě dostali na úplně jiný level!

Co od tebe očekáváme:
Komunikativnost: Umíš to s lidmi a nebojíš se promluvit.
Zodpovědný a aktivní přístup: Děláš věci na 100 % a jdeš si za svým.
Obchodního ducha: Víš, jak na to, aby obchod klapl. Nevíš a chtěl bys vědět? Tak my tě to naučíme.
Organizační schopnosti: Schopnost sebeorganizace je pro nás klíčová - umíš si řídit svůj čas a úkoly efektivně.
Německý jazyk: Aktivní znalost němčiny na úrovni B1 a výš. Angličtina je výhodou.
Schopnost práce s PC: Outlook a Excel bys měl ovládat rychlostí blesku.
Důraz na dovednosti: Není pro nás důležité, kde ses to naučil, ale co umíš a kam chceš směřovat. Život je stejně ta nejlepší škola!
Řidičský průkaz: Výhodou, ale ne podmínkou.

Připoj se k nám a staň se součástí něčeho velkého!

První kontakt e-mailem: jobs@strattonfmcg.com

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Šlechtitelů 583/1, Olomouc, 77900, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně