Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Základní údaje

  • mzda od 48 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.9.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelEH Business Services s.r.o.

Upřesňující informace

PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com

Pozice Customer service representative BRE

- Otevírá účty zákazníků tím, že zaznamenává informace o účtu.
- Udržuje záznamy o zákaznících a aktualizuje informace o účtech.
- Primární interní kontakt se zákazníkem a (specializovanými) obchodními zástupci v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech/dodávkách.
- Odpovídá za příjem, sledování a včasné zpracování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu.
- Vytváří a spravuje cenové nabídky na základě pokynů obchodních zástupců
- Poskytuje přesné, platné a úplné informace pomocí správných metod/nástrojů
- Je schopen spravovat velké množství chatů, e-mailů a dalších komunikačních kanálů
- Telefonická služba - odpovídá na telefonické hovory a zajišťuje nejvyšší možnou dostupnost na telefonu
- Vyřizuje stížnosti zákazníků, poskytuje vhodná řešení a alternativy ve stanovených lhůtách; sleduje, zda jsou vyřešeny
- Dodržuje komunikační postupy, směrnice a zásady
- Plní další povinnosti/povinnosti, které mu mohou být přiděleny

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Praha, Hlavní město Praha, Hlavní město Praha

+ Otevřít mapu v novém okně