Příjem zakázek a fakturace

Základní údaje

  • mzda od 35 000 do 45 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánístřední odborné (vyučen)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru23.8.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelROVYNA, s.r.o.

Požadavky na uchazeče

angličtina aktivní

Benefity

dovolená navíc zvláštní prémie jiné výhody příspěvek na stravu

Upřesňující informace

Baví Vás péče o zákazníky a chcete uplatnit svou angličtinu?

Firma Rovyna s.r.o. je stabilní ryze českou společností s vysokou prestiží ve svém oboru zabývající se výrobou rotačních výsekových nástrojů pro výrobce obalů. Sídlíme v nově postavené budově v Rojšíně a jsme vybaveni nejmodernějšími technologiemi. Naše produkty a služby dodáváme českým i zahraničním zákazníkům.
Potřebujeme, aby se naši zákazníci měli na koho obrátit, obdrželi správné informace a dostali perfektní servis. K tomu potřebujeme
REFERENTA/KU PŘÍJMU ZAKÁZEK A FAKTURACE,
kteří si vezmou za své správné zadání zakázky, a budou spolehlivým partnerem zákazníka pro koordinaci její výroby a fakturaci.
Výsledkem Vaší práce bude informovaný a spokojený zákazník, který dostane svou objednávku včas a přesně podle svých požadavků.

Vaše činnosti budou zahrnovat zadávání zakázek do systému, spolupráci s konstruktéry, fakturaci zakázek a zjišťování zpětné vazby od zákazníka. Součástí pozice jsou také dílčí administrativní oblasti, takže se můžete těšit na rozmanitou práci.

U nás chodíme do práce s radostí, protože jsme přátelský tým. Snažíme se o to, aby se nám dobře pracovalo, a rádi se zlepšujeme. Podporujeme se ve skvělých výsledcích a spolupracujeme na společném cíli. Záleží na každém z nás, takže jsme oceněni za své výsledky.

Očekáváme od Vás, že:
- se naučíte orientovat v technických údajích a produktech společnosti, jsme připraveni Vás v tom dobře zaškolit
- umíte příjemným a vstřícným způsobem komunikovat se zákazníkem a aktivně řešit jeho potřeby
- rádi mluvíte a píšete anglicky na potřebné úrovni, alespoň B2
- si umíte dobře zorganizovat práci a spolupracovat v rámci týmu

U nás dostanete:
- nástupní mzdu od 40 000,-
- úplné zaškolení a podporu skvělého kolektivu
- ohodnocení podle Vašich výsledků
- možnost začlenit se do stabilní firmy, na kterou se můžete spolehnout
- parkování přímo u ?rmy
- příspěvky na stravu
- příspěvky na dovolenou
- věrnostní příspěvky na penzijní pojištění a 25 dní dovolené
- možnost pracovat v jednosměnném provozu a příjemném prostředí
- práci na plný úvazek s možností profesního růstu

Pokud máte za to, že je Vám tato práce šitá na míru, neváhejte se nám ozvat, odpovíme všem!

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Brloh, 38203, Český Krumlov

+ Otevřít mapu v novém okně