Základní údaje
- mzda
od 14 625
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - zkrácený úvazek
- minimální požadované vzdělánízákladní + praktická škola
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně30
- vhodné proozp s maximálně 2. stupněm invalidity
- zahájení pracovního poměru2.12.2024
- počet volných míst1
- zaměstnavatelBartoň a Partner s.r.o.
Upřesňující informace
Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Pracovní doba 6 hod. dle domluvy v čase 7.30 - 16.00 po-pá. V případě zájmu je možné domluvit i nižší úvazek. Nástup možný ihned.
Náplň práce:
- příjem a výdej zboží včetně kontrol a evidencí,
- manipulace se zbožím v rámci skladu,
- komunikace se zákazníky a dalšími odděleními pro koordinaci objednávek a expedice.
Požadavky:
- praxe v oblasti skladování a logistiky vítána,
- uživatelská znalost PC (Outlook, MS Office),
- organizační schopnosti a schopnost pracovat v týmu,
- zkušenosti s manipulací se zbožím (pracujeme s oblečením a čistícími prostředky) ,
- zodpovědný a pečlivý přístup k práci.
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání v prosperující společnosti,
- možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání,
- příjemné a moderní pracovní prostředí.
Pokud jste spolehliví, pečliví a rádi byste se připojili k našemu týmu, zašlete nám svůj profesní životopis na martin.dudak@bartonapartner.cz nebo zavolejte na telefonní číslo 735 171 157 (v pracovní dny mezi 7.30 - 16.00).
Kontaktní údaje