Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu

Základní údaje

  • mzda od 508 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru28.8.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMedtronic Czechia s.r.o.

Upřesňující informace

Záviská Kateřina,
Doplňující informace:
Požadavky:
" Budete vytvářet, řídit a vést vývoj a realizaci marketingových a prodejních strategií pro konkrétní produkty
" Převezmete odpovědnost za celkový prodej a obchodní výkonnost, včetně odpovědnosti za zisk a ztrátu.
" Budete zodpovědný za řízení všech aspektů divizních produktových franšíz za účelem vytvoření a udržení vedoucí pozice na trhu v zemi pro jednotlivé produktové řady.
" Budete určete a implementovat vhodné modely prodeje podle zeměpisné oblasti, města nebo účtu, abyste maximalizovali výnosy a zisk.
" Povedete tvorbu strategického plánu prostřednictvím hodnocení tržních příležitostí a segmentace zákazníků.
" Usnadníte realizaci plánu prostřednictvím vedení a koučování členů marketingového a prodejního týmu.
Průmyslové znalosti:
" Zodpovědnost za poskytování trvalých nástrojů a vzdělávání členům skupiny, aby byla zajištěna aktuální znalost odvětví, konkurence a produktů;
" Udržování znalostí o průmyslu a konkurenci a neustále hledání informací od lékařů, dodavatelů a dalších, ke stanovování priorit a strategií
" Shromažďování údajů o prodejních taktikách konkurentů a příprava podkladů pro tým
" Informování marketingových organizaci;
" Udržování povědomí o průmyslových trendech a jejich dopadu na místní/regionální prodejní aktivity.
Business Management:
" Průběžné sledování výkonnosti prodeje
" Iniciace nápravných opatření
" příprava zpráv, shrnutí, analýzy a dokumentace o všech aspektech řízení regionu;
" Spolupráce se zaměstnanci podpory prodeje/marketingu v činnostech, jako je podpora prodeje, školení nebo průzkum trhu při plánování a realizace speciálních projektů;
" Zajišťování efektivní implementace reprezentativních zákaznických záznamů, klíčových kontaktů, zpráv a firemních zásad;
" Vývoj a provedení prodejní strategie a aktivity;
" Plánování a kontrola výdajů, aby bylo zajištěno plnění prodejních cílů v rámci rozpočtu;
" Provedení čtvrtletní kontroly prodeje s týmem a manažerem,
" Úprava strategie v souladu s požadavky země.
Marketingové/prodejní zkušenosti:
" Příprava čtvrtletní regionální prognózy prodeje
" Podílení se na určování tržního potenciálu a odhadů prodejních nákladů;
" Identifikace mezer v prognóze prodeje,
" Tvorba nápravné strategie a zavedení agresivního růstu prodeje;
" Práce a doporučení analýz, rozšíření nových polních území;
" Zodpovědnost za vývoj, implementaci a monitorování programu zaměřeného na region;
" Identifikace a určení propagačních programů a materiálů, které pomohou podpořit plán prodeje a strategii;
" Sdílení osobní prodejní zkušenosti způsobem, který motivuje ostatní a učí použitelné dovednosti;
" Rozsáhlý koučink týmu v oboru na disciplinovaném prodejním modelu;
" Modelace silné prodejní dovednosti před zákazníkem s ostatními přítomnými a bez převzetí prodejního procesu;
" Aktivní podpora firemní/divizní prodejní iniciativy tím, že aktivně pomáhá při školení a ovlivňuje jejich tým.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Prosecká 852/66, Praha,

+ Otevřít mapu v novém okně