Základní údaje
- mzda
od 20 000
do 50 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
pracovní poměr - zkrácený úvazek
dohoda o provedení práce
dohoda o pracovní činnosti
- minimální požadované vzdělánístřední odborné (vyučen)
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně37.5
- vhodné proabsolventy
ozp s maximálně 2. stupněm invalidity
ozp s invaliditou 3. stupně (dříve tzp)
zdravé osoby
- zahájení pracovního poměru11.9.2024
- počet volných míst5
- zaměstnavatelADMINISTER, spol. s r.o.
Upřesňující informace
Náplň práce: Telefonické kontaktování stávajících a potenciálních klientů.
Požadujeme: Příjemný hlasový projev bez vad řeči, aktivní a komunikativní osobnost s obchodním duchem, uživatelskou znalost práce na PC, dobrou pracovní morálku, spolehlivost a loajalitu, předchozí zkušenosti v call centru výhodou.
Nabízíme: Možnost práce z domova, zázemí české tradiční společnosti, po zapracování možnost posunu na jiné projekty, přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí, zaměstnanecké benefity.
Zaměstnanecké výhody: Výkonnostní odměny, stravenky.
Kontaktní údaje