Account manager - Střední a Západní Čechy (m/ž)

Základní údaje

  • mzda od 55 000 do 80 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru26.9.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelAledo s.r.o.

Požadavky na uchazeče

řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b

Benefity

jiné výhody služební vůz i k soukromým účelům, mobilní telefon, notebook

Upřesňující informace

Společnost Aledo s.r.o. je expertem na bezpečnost práce v průmyslu a průmyslovou identifikaci s 12letou praxí v oboru. Se společností Aledo s.r.o. se úzce váže dceřiná vývojová firma ALIS Tech s.r.o., jež se zabývá vývojem anti-kolizních systémů do průmyslu.
Zákaznické portfolio firmy tvoří společnosti jako např. Unipetrol, Continental (Barum), ABB a další.

Hledáme energického člověka s vášní pro obchodní činnost, který se orientuje ve světě průmyslových firem. Nelpíme na číslovce, která popisuje délku zkušeností ani na získaných vysokoškolských titulech. Mnohem více nám záleží na tom, aby náš nový kolega nebo kolegyně měl/a tah na branku, výborné prezentační schopnosti a nezalekl/a se velkých firem, do kterých se bude umět dostat.

Portfolio firmy je složeno z inovativních řešení pro bezpečnost práce. Těmito řešeními jsou anti-kolizní systémy na manipulační techniku a chodce a LED světelné značení, které představuje doplňkovou a efektivní variantu klasického průmyslového značení.

Co bude náplní Vaší práce?
- Vyhledávání nových obchodních zakázek v lokalitě Střední a Západní Čechy;
- rozvoj a péče o stávající zákazníky;
- samostatné plánování a rozvoj vlastních obchodních aktivit;
- vyhledávání nových obchodních příležitostí;
- zaškolení v našich kancelářích v Prostějově;
- zpracování obchodních nabídek;
- monitorování konkurence, mapování trhu;
- příprava reportů.

Váš profil:
- Min. středoškolské vzdělání;
- praxe v průmyslovém oboru výhodou ;
- výborné komunikační a prezentační schopnosti;
- velmi dobré prodejní dovednosti, obchodní myšlení a samostatnost při práci v terénu;
- proaktivní přístup, orientace na cíl, flexibilita;
- ochotu a schopnost se učit novým věcem;
- řidičský průkaz sk. B;
- dobrá znalost práce s PC a MS Office.

Co Vám právě my můžeme nabídnout?
- Atraktivní mzdové podmínky formou provizí a fixní mzdy ;
- zajímavou a zodpovědnou práci na hlavní pracovní poměr;
- možnost práce z domova - home office;
- přátelské pracovní prostředí;
- stravenky;
- 2x sick day;
- možnost osobního i profesního rozvoje;
- služební vůz i k soukromým účelům, mobilní telefon, notebook;
- nástup možný ihned.

Těšíme se na Vaše CV.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

+ Otevřít mapu v novém okně