Účetní (30-40 hodin týdně)

Základní údaje

  • mzda od 37 000 do 42 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
    pracovní poměr - zkrácený úvazek
  • minimální požadované vzdělánívyšší odborné
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně30
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.11.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelCentrum pro zdravotně postižené Moravskoslezského kraje o.p.s.

Požadavky na uchazeče

práce s pc znalost práce na pc - ms office (word, excel) práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel)

Benefity

dovolená navíc 5 týdnů dovolené po prvním roce pp jiné výhody stravné

Upřesňující informace

1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz

Pozice: účetní středně velké organizace.
Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku
Obor: ekonomické
Nástup:dle dohody

Požadavky:
- minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru,
- minimálně 1 rok praxe v oboru,
- zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů
- znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel)
- aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL),
- dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.)
- nepravidelná pracovní doba
- samostatnost
- zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi.

Hlavní pracovní náplň:
- vedení účetnictví obecně prospěšné společnosti dle aktuálních zákonných norem
- evidence pokladny, evidence majetku, fakturace,
- zpracování účetních dokladů, zpracování účetnictví v členění dle středisek (výkonů) a zakázek,
- kontrola a příprava podkladů pro zpracování projektů a vyúčtování dotací
- zpracování podkladů (sestav) pro vyúčtování darů a dotací
- sledování čerpání dotací a projektů
- příprava podkladů pro uzavření pracovních smluv a evidence pracovní doby, administrativní práce (korespondence, apod.)
- zpracování podkladů pro vedení mzdového účetnictví, zadávaní údajů do mzdového programu
- zpracování podkladů pro roční účetní závěrky a inventarizace zůstatků, zpracování podkladů pro roční audit
- zpracování podkladů pro daňové přiznání z příjmů právnických osob a další (nejsme plátci DPH)

Nabízíme:
- podporu profesního vzdělávání, možnost konzultací před zpracováním roční účetní závěrky s auditorem
- 5 týdnů dovolené po prvním roce PP, stravné
- uvazek 30 - 40 hodin týdně

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Bieblova 2922/3, Ostrava, 70200, Ostrava-město

+ Otevřít mapu v novém okně