referent/ka příjmu

Základní údaje

  • mzda od 10 650 do 24 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
    pracovní poměr - zkrácený úvazek
  • minimální požadované vzdělánínižší střední odborné
  • směnnostdvousměnný provoz
  • počet hodin týdně20
  • vhodné proozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    ozp s invaliditou 3. stupně (dříve tzp)
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru2.10.2024
  • počet volných míst3
  • zaměstnavatelKAMPI OFFICE s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc ms office

Upřesňující informace

Při zkráceném úvazku 20 hod/týdne mzda 10 650 až 12 000 Kč, při plném úvazku 40 hod/týdne mzda 21 300 až 24 000 Kč.
Náplň práce: realizace příjmu zboží a materiálu ( vystavování příjemek), zpracování a evidence přijatých faktur, vyřizování reklamací s dodavateli, telefonická a emailová komunikace evidence vratných obalů a palet, komunikace se skladníky a nákupním oddělením, administrativní práce.
Požadujeme: pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost, ochotu učit se novým věcem, praxe ve skladovém hospodářství výhodou, práci s PC na dobré uživatelské úrovni (MS Office, Outlook)
znalost práce v IS Solitea VARIO výhodou.
Závodní stravování, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké slevy na nákup zboží, kafeterie.
Kontakt na tel, na mail, osobně.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

U Kyjovky 4507/7a, Hodonín, 69501, Hodonín

+ Otevřít mapu v novém okně