Quality Assurance Supervisor

Základní údaje

  • mzda od 40 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánízákladní + praktická škola
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně37.5
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru27.9.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelEuro-Center Prague s.r.o.

Upřesňující informace

kontakt - Jana Dar, e-mail: HR.Prague@euro-center.com


Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu.


Hlavní odpovědnosti:

" Přispívat k rozvoji a implementaci procesů, mechanismů kontroly kvality a školicích materiálů
" Obecný dohled nad zaváděním vysoce kvalitních jednotných standardů poskytování služeb
" Aktivně přispívat a podporovat profesionální a motivační personální prostředí a zajišťovat dodržování podnikových zásad a postupů.
" Působit jako katalyzátor změn a zlepšení výkonu a kvality.
" Podílet se na vývoji interních postupů kvality, norem a specifikací.
" Provádět a koordinovat iniciativy kontroly kvality, jako jsou audity reklamací, kontroly reklamací a kontroly hovorů, s ohledem na neustálé zlepšování služeb a podle stanovených skupinových cílů.
" Podpora implementace nových zákazníků vytvořením zákaznických protokolů, zajištěním, že potřebné informace o produktu jsou snadno dostupné a funkční pro zahájení poskytování služeb.
" Podpora implementace nového zákazníka nebo produktu poskytnutím nezbytného školení zaměstnancům.
" Účast na udržování nezbytných informací o zákaznících relevantních pro poskytování služeb, aktuálních a přístupných zaměstnancům.
" Zajistit, aby byla zpětná vazba od zákazníků zodpovězena a zaznamenána podle stanovených KPI a podle platného standardního provozního postupu ve spolupráci s vedením.


Požadavky:

" Alespoň 3 roky zkušeností v asistenci
" Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk
" Technická způsobilost a dobré porozumění standardům vytváření reportů a důležitosti termínů
" Schopnost analyzovat data, vytvářet a kontrolovat procesy
" Dobré komunikační schopnosti, objektivní přístup
" Orientace na detail
" Dobré numerické dovednosti, porozumění statistikám a významu za čísly


Co nabízíme:

" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office


V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu.


Těšíme se na Vaše přihlášky!

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

+ Otevřít mapu v novém okně