Základní údaje
- mzda
od 40 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánízákladní + praktická škola
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně37.5
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru27.9.2024
- počet volných míst1
- zaměstnavatelEuro-Center Prague s.r.o.
Upřesňující informace
kontakt - Jana Dar, e-mail: HR.Prague@euro-center.com
Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu.
Hlavní odpovědnosti:
" Přispívat k rozvoji a implementaci procesů, mechanismů kontroly kvality a školicích materiálů
" Obecný dohled nad zaváděním vysoce kvalitních jednotných standardů poskytování služeb
" Aktivně přispívat a podporovat profesionální a motivační personální prostředí a zajišťovat dodržování podnikových zásad a postupů.
" Působit jako katalyzátor změn a zlepšení výkonu a kvality.
" Podílet se na vývoji interních postupů kvality, norem a specifikací.
" Provádět a koordinovat iniciativy kontroly kvality, jako jsou audity reklamací, kontroly reklamací a kontroly hovorů, s ohledem na neustálé zlepšování služeb a podle stanovených skupinových cílů.
" Podpora implementace nových zákazníků vytvořením zákaznických protokolů, zajištěním, že potřebné informace o produktu jsou snadno dostupné a funkční pro zahájení poskytování služeb.
" Podpora implementace nového zákazníka nebo produktu poskytnutím nezbytného školení zaměstnancům.
" Účast na udržování nezbytných informací o zákaznících relevantních pro poskytování služeb, aktuálních a přístupných zaměstnancům.
" Zajistit, aby byla zpětná vazba od zákazníků zodpovězena a zaznamenána podle stanovených KPI a podle platného standardního provozního postupu ve spolupráci s vedením.
Požadavky:
" Alespoň 3 roky zkušeností v asistenci
" Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk
" Technická způsobilost a dobré porozumění standardům vytváření reportů a důležitosti termínů
" Schopnost analyzovat data, vytvářet a kontrolovat procesy
" Dobré komunikační schopnosti, objektivní přístup
" Orientace na detail
" Dobré numerické dovednosti, porozumění statistikám a významu za čísly
Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu.
Těšíme se na Vaše přihlášky!
Kontaktní údaje