Referent/ka BOZP a PO

Základní údaje

  • mzda od 21 800 do 29 520 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso (vyučení s maturitou)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelNárodní hřebčín Kladruby nad Labem, státní příspěvková organizace

Požadavky na uchazeče

práce s pc - textový editor (word) znalost ms office práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - internet a elektronická pošta řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b aktivní řidič

Benefity

ubytování možnost dovolená navíc 5 týdnů dovolené

Upřesňující informace

Práce vykonávané zaměstnancem:
. Prověřování a kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, používání ochranných zařízení, prostředků, pomůcek a dodržování bezpečnostních postupů
. Školení a ověřování úrovně znalostí zaměstnanců z oblasti bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti práce
. Plánování činnosti v rámci BOZP a PO napříč pracovišti
. Zajišťování komplexní kontroly stavu techniky, zhodnocování technického stavu a zpracovávání zápisů
. Zajišťování realizace technického zabezpečení objektů včetně elektronických a kamerových systémů
. Kontrola dodržování pravidel BOZP a PO a správa agendy hlášení o pracovních úrazech
. Organizování a vedení periodických prověrek
. Koordinace výkonu odborného dozoru na úseku bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
. Tvorba, úprava a správa vnitroorganizačních předpisů BOZP a PO
. Spolupráce s orgány státní a veřejné správy v oblasti BOZP a PO včetně poskytování nezbytných informací v rámci jejich kontrolní činnosti
. Příprava podkladů či administrace výběrových řízení na dodávky a služby provozního charakteru v rámci své působnosti
. Jednání a kooperace s revizními techniky
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání technického směru
- Výpis z trestního rejstříku
Uvítáme:
- Praxi v oboru
- Znalost právních a ostatních předpisů k zajištění BOZP a PO
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Flexibilitu a zodpovědnost, iniciativu a samostatnost
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok, zkušební doba 3 měsíce (možnost prodloužení až na dobu neurčitou)
- pracovní doba nerovnoměrně rozvržená - 40 hodin týdně
- odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, ve spojení s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění - 8. platová třída, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
- předpokládané datum vzniku pracovního poměru: dohodou
- pracoviště: Pardubický kraj - Kladruby nad Labem, Slatiňany
- jazykové vzdělávání
- příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč/den
- zvašování kvalifikace na náklady organizace
- zvýhodněný mobilní tarif
Náležitosti přihlášky uchazeče, požadované přílohy:
- přesné označení výběrového řízení
- jméno a příjmení uchazeče
- telefonní kontakt, email (není povinné)
- datum a podpis uchazeče
- přílohou: kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, strukturovaný životopis (není povinné)
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá, 09:00 - 14:00).



Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Kladruby nad Labem, 53314, Pardubice

+ Otevřít mapu v novém okně