Základní údaje
- mzda
od 30 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
- směnnostjednosměnný provoz
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.11.2024
- počet volných míst1
- zaměstnavatelPROMA REHA, s.r.o.
Požadavky na uchazeče
práce s pc
(word, excel, outlook, internet)
jiné
komunikativní schopnosti
Benefity
dovolená navíc
jiné výhody
stravenkový paušál atd.
Upřesňující informace
Společnost PROMA REHA, s.r.o., český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého obchodního týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici ASISTENT / ASISTENTKA BACK OFFICE. Jeho/jejím hlavním úkolem bude podpora obchodního týmu.
Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek s možností zkráceného. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Náplň práce: tvorba cenových nabídek, zpracování veřejných zakázek, zadávání objednávek do systému, komunikace se zákazníky a jejich podpora při výběru zdravotních pomůcek, podpora obchodních zástupců v terénu.
Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou (obor ekonomie nebo administrativa), komunikativní schopnosti a ochota učit se novým věcem, samostatnost a spolehlivost, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet), výhodou znalost práce v informačním systému Helios Orange.
Zaměstnavatel nabízí: zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí, 25 dní dovolené, stravenkový paušál.
V případě zájmu o uvedenou pracovní pozici zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: kariera@promareha.cz , tel. kontakt: +420 775 776 094.
Pokud Vás zaměstnavatel nebude kontaktovat do 3 týdnů od zaslání životopisu, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují požadavkům na danou pozici.
Kontaktní údaje