Administration Clerk

Základní údaje

  • mzda od 30 300 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánízákladní + praktická škola
  • směnnosttřísměnný provoz
  • počet hodin týdně37.5
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.1.2025
  • počet volných míst2
  • zaměstnavatelDHL Solutions k.s.

Požadavky na uchazeče

angličtina aktivní

Benefity

dovolená navíc 25 dnů dovolené

Upřesňující informace

Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na kvalitě, lehká administrativní činnost, meziprocesní kontrola na skladě + fyzická inventura. Požadujeme: nutná znalost AJ na komunikativní úrovni. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Obilná 24, 350 02 Odrava (dle předchozí domluvy) !!!

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Cheb, 35002, Cheb

+ Otevřít mapu v novém okně