Personalista, mzdová/ý účetní

Základní údaje

  • mzda od 24 100 do 34 370 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívyšší odborné
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelSpráva silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace

Požadavky na uchazeče

práce s pc

Benefity

dovolená navíc jiné výhody

Upřesňující informace

Druh práce:
- komplexní koordinace a zajišťování rozvoje v oblasti organizačních vztahů a systematizace, personalistiky, odměňování, přípravy a vzdělání zaměstnanců; personální správa organizace – komplexní personální agenda Správy silnic Olomouckého kraje, p. o., vedení personalistiky na úseku ředitelství a THP pozic organizace, zpracování mezd na úseku ředitelství, výběrová řízení na pozice THP, zajišťování potřebných úkonů k nově nastupujícím zaměstnancům, připravování pracovně právních dokumentů a dokumentů dle GDPR, zajišťování vzdělávání zaměstnanců
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- velmi dobrá znalost současné pracovně právní legislativy, mzdového účetnictví a související legislativy
- min. 5 let praxe v personalistice
- schopnost poskytovat mzdové a personální poradenství pro vedoucí zaměstnance
- dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti
- samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita
- podmínkou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
- ŘP skupiny „B“ výhodou
Nástup: nástup možný ihned, příp. dle dohody
Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat:
- motivační dopis
- profesní životopis
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Uzavírka přihlášek: průběžně do 31.12.2024
Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění. Platová třída 10. platový stupeň dle vzdělání a započitatelné odborné praxe. K tomu nenárokové složky platu (osobní příplatek a odměny).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, pružná pracovní doba, Gastro Pass, příspěvek na produkty na stáří, možnost využití firemních rekreačních zařízení
Kontakt je možný e-mailem nebo telefonicky (8:00 - 14:00).

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Lipenská 753/120, Olomouc, 77900, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně