Základní údaje
- mzda
od 23 390
do 34 370
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánívyšší odborné
- směnnostjednosměnný provoz
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.12.2024
- počet volných míst1
- zaměstnavatelMěsto Mělník
Upřesňující informace
Písemná přihláška uchazeče bude obsahovat
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - místo trvalého pobytu - datum
a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech, dovednostech a zkušenostech,
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Lhůta pro podání přihlášky do 20. 11. 2024 - 10:00 h
Způsob podání přihlášky:
Obálku označenou "Výběrové řízení na pracovní pozici referentka/referent rozvoje
města - NEOTVÍRAT" uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51,
276 01 Mělník, nebo předá osobně na podatelnu městského úřadu.
Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě.
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.
Charakteristika vykonávaných činností
- zajišťování výkonu dotačního managementu (sledování a vyhodnocování dotačních programů, výzev a dalších dotačních podkladů a dokumentů s důrazem na rozvojové záměry a potřeby města Mělníka, spolupráce s ostatními útvary města, vyhledávání
a vyhodnocování možností externího financování rozvojových záměrů a potřeb města; spolupráce s odbory MěÚ, předávání informací o možnostech a podmínkách financování, aj.)
- podílení se na zajištění tvorby materiálů, podkladů a prezentací
- příprava a vedení dokumentace projektu (prezenční listiny, zápisy atd.)
- správa Time managementu projektu (termíny akcí, termíny plnění úkolů atd.)
- zajišťování logistiky projektových schůzek (rezervování zasedacích místností a techniky, rozesílání pozvánek atd.)
- správa kontaktů v rámci projektu vč. aktualizace komunikační matice
- zabezpečování komunikace v rámci projektu s organizačními útvary MěÚ, městem
a dodavateli služeb
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
Platové zařazení a platové podmínky 10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč - 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů,
a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele
- vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání
- velmi dobrá znalost práce na PC (aktivní uživatelská znalost MS Office),
- výborné plánovací schopnosti
- vynikající komunikační dovednosti a příjemné vystupování
- výborné organizační schopnosti a zkušenost s organizováním
- vysoká míra zodpovědnosti, samostatnosti, spolehlivosti a pečlivosti
- ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji
- řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič
Zaměstnanecké benefity
pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Kontaktní údaje