administrativí pracovník,

Základní údaje

  • mzda od 22 000 do 30 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - zkrácený úvazek
  • minimální požadované vzdělánívyšší odborné
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně30
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru2.1.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelZ - Pyramid Consulting spol. s r.o.

Upřesňující informace

náplň práce jako administrativní pracovník, asistent hlavní účetní. Práce se zaměřením na ekonomiku firem, vedení jednoduchých agend mzdových a účetních, komunikace s příslušnými úřady, požadovaná základní znalost práce na PC, práce s účetními programy vítána. Prac. poměr vhodný i pro matky s dětmi. \Možnost po zapracování zvýšit úvazek na plný. Jazykové znalosti a řidičský průkaz nepožadovány.

ndividuální zvolení začátku prac. doby vzhledem k osobním potřebám /dojížení, vední dětí do školních zařízení apod./

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Jánská 449/12, Brno, 60200, Brno-město

+ Otevřít mapu v novém okně