Mzdová/ý účetní, personalista/ka

Základní údaje

  • mzda od 30 000 do 40 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.1.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelACS International s.r.o.

Upřesňující informace

pozice: mzdová/ý účetní - personalista/ka

Nástup: 1.1.2025
Mzda: 30000,- až 40000,- Kč
Kontakt: Lucie Zápotočná, email : lucie.zapotocna@acs-e.com

Hlavní náplň práce:
- Budete součástí 5-členného týmu
- Zpracování mzdové agendy v počtu cca do 50 až 60 mezd měsíčně. Používaný účetní systém Money S3, přechod na systém Helios
- Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy. Příprava zaměstnaneckých smluv a dohod a další administrativy spojené s nástupem/odchodem zaměstnanců
- Administrativní práce spojené se zpracováním mezd a nástupem/odchodem zaměstnanců
- Zpracovávání měsíčních mzdových závěrek
- Zpracování ročního zúčtování daní
- Podpora zaměstnancům v otázkách z oblasti mezd, pojištění a daně z příjmů
- Zpracovávání a účtování cestovních příkazů
- Zajištění reportingu z oblasti mzdové agendy pro vedení společnosti
- Komunikace a spolupráce s externími subjekty (s daňovým poradcem, institucemi státní správy, úřady, atd.). Spolupráce s auditory.
- Podílení se na zpracování měsíčních uzávěrek a výkazů závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy (kontrola účetních záznamů a účtů)
- Aktivní podpora manažerského týmu v otázkách financí a účetnictví. Procesní a administrativní podpora při zavádění nových benefitů
- Řešení daní z příjmu v zahraničí pro zaměstnance vyslané do zahraničí
- Dodržování interních standardů a procesů, archivace účetních dokladů

Výsledkem Vaší práce bude:
- Správně vedené mzdové účetnictví
- Hotové měsíční závěrky v termínu
- Efektivní komunikace mezi účetním, personálním a ostatními odděleními

Profil ideální/ho kandidáta/tky:
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Praxi s vedením mzdové agendy minimálně 3 roky, velmi dobrou orientaci ve mzdové problematice
- Výborná znalost v oblasti podvojného účetnictví
- Znalost práce s účetními programy a MS Excel, MS Outlook
- Zkušenosti s reportingem
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou
- Zkušenosti se zpracováváním mezd zaměstnanců vyslaných do zahraničí výhodou¨
Rádi Vám nabídneme:
- Nástupní hrubá mzda: 30 000 - 40 000 Kč (dle zkušeností a jazykových znalostí)
- Pravidelné navyšování mzdy
- Stravenkový paušál
- Sick days
- Roční bonus, věrnostní bonusy, další zaměstnanecké benefity budou popsané při osobní schůzce
- Pružnou pracovní dobu (nebráníme se ani kratšímu 4 až 7hodinovému úvazku)
- Občas budete mít možnost pracovat z domova
- Zajímavou práci u zaměstnavatele s 20letou historií a mezinárodní prostředí
- Interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další), kurzy anglického, německého jazyka v pracovní době
- Nenecháme Vás v tom plavat, očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení, v naší firmě se budeš cítit jako součást skvělého týmu. Podpora ze strany kolegů a nadřízených, firemní akce
- Služební mobil, notebook

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Březohorská 253, Příbram, 26101, Příbram

+ Otevřít mapu v novém okně