Vrchní referent/referentka, rada - poradce a konzultant v agendě ZAM

Základní údaje

  • mzda od 25 690 do 36 670 Kč/měsíc
  • pracovní vztahslužební poměr
  • minimální požadované vzdělánívyšší odborné
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.1.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelÚřad práce České republiky

Benefity

podnikové stravování stravenkový paušál dovolená navíc 5 týdnů dovolené + 5 dnů sick days + 1 den k vyřízení osobních záležitostí zvláštní prémie odměny; zvláštní příplatek; osobní příplatek jiné výhody měsíc

Upřesňující informace

Náplň práce:
systémové zabezpečení poradenských služeb v oblasti zaměstnanosti; koordinace a usměrňování systému podpor v oblasti zaměstnanosti včetně poradenské činnosti; provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy; provádění analytických a jiných systémových prací, jejichž předmětem je agenda s celostátní působností s danými jednoznačnými vztahy k ostatním agendám, průběhem a způsobem provádění nebo agenda s celostátní působností s rozsáhlými vnitřními a vnějšími vazbami na další agendy a s dopady na široké skupiny obyvatelstva; zajištění koordinace a standardizace postupů v agendách poradenství, rekvalifikací a pracovní rehabilitace v souladu s platnou legislativou a vnitřními řídícími akty; provádění poradenské činnosti v oblasti rekvalifikací, poradenství a pracovní rehabilitace
pro zájemce o zaměstnání, uchazeče o zaměstnání, osoby se zdravotním postižením
a zaměstnavatele; administrace individuálních plánů pracovní rehabilitace, sjednávání dohod o zabezpečení pracovní rehabilitace, dohody o provedení příprav k práci a dohody o přípravě k práci; organizace a vedení individuálního a skupinového poradenství s vybranými skupinami uchazečů o zaměstnání; administrace, organizace a vedení poradenských programů


Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 25. listopadu 2024,
tj. v této lhůtě:
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4,
779 00 Olomouc
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu podatelna.ol@uradprace.cz, nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID a2azprx
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/137764-78099807“.

Poznámka:
Plné a platné znění podmínek pro účast na výběrovém řízení a bližší informace jsou uveřejněny na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.


Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Purgešova 1399, Hranice, 75301, Přerov

+ Otevřít mapu v novém okně