Referent/ka správy pohřebišť

Základní údaje

  • mzda od 24 100 do 34 370 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánístřední odborné (vyučen)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelHřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace

Požadavky na uchazeče

práce s pc

Benefity

dovolená navíc jiné výhody

Upřesňující informace

PP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou.

Popis práce:
- fotodokumentace hrobových míst a její zpracování, implementace do databázového systému, grafické a mediální ICT, optimalizace, plnění databáze
- poskytování služeb provozní podpory evidenčního systému a opravy v databázovém systému
- zpracovávání podkladů a úzké spolupráce s notářskými kancelářemi v rámci pozůstalostních řízení, s tím spojená administrativa/evidence
- elektronická administrace vymáhání pohledávek a upomínek v sw DIGIS (nebo jiném)
- komplexní koordinace a metodické usměrňování spisové služby, včetně zpracovávání návrhů příslušných vnitřních předpisů (spisový řád).
- zpracovávání koncepce rozvoje spisové služby, shromažďování uživatelských požadavků na rozvoj elektronického systému spisové služby a jejich kategorizace, tvorba návrhů a zadání pro dodavatele elektronického systému spisové služby v certifikovaných i necertifikovaných informačních systémech určených
- zástup v evidenci všech majetkových pohybů hrobových míst a hrobových zařízení, tj. zprostředkování, koupě, přijímání a vydávání peněz veřejnosti, a to v rozsahu podle potřeb zaměstnavatele
- zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury, například operačních systémů, kancelářských nebo jiných aplikací pro koncového uživatele, síťového prostředí, databází apod.
- stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky.
- administrace vnitřního oznamovacího systému organizace
- administrace veřejných zakázek ve spolupráci se zřizovatelem
- inventarizace HZ a dalších položek z evidence majetku GORDIC v návaznosti na evidenci v sw DIGIS (nebo jiném).

Od uchazečů požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office)
- organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení
- psychickou odolnost
- flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost

Uchazečům nabízíme:
- pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci
- platové zařazení dle platných předpisů a odpovídající praxe
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění
- nástup ihned nebo dle vzájemné dohody

Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu ekonomika@hrbitovyolomouc.cz, a to nejpozději do 30. listopadu 2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - referent/ka správy pohřebišť". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.

Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

tř. Míru 138/102, Olomouc, Olomouc, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně