Základní údaje
- mzda
od 23 390
Kč/měsíc
- pracovní vztahslužební poměr
- minimální požadované vzdělánívyšší odborné
- směnnostpružná pracovní doba
- vhodné proabsolventy
ozp na vozíku (bezbariérový přístup)
ozp s maximálně 2. stupněm invalidity
ozp s invaliditou 3. stupně (dříve tzp)
zdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.1.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelÚřad práce České republiky
Upřesňující informace
Kontakt: Belblová Jana Mgr., tel.: 950 125 322
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo vrchní referent/rada – koordinátor projektu „Podpora zaměstnanosti osob se zdravotním postižením (OZP)“, reg.č. CZ.03.01.01/00/22_015/0000889, se služebním působištěm v Karlových Varech, ID 11011622.
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Zajišťování administrace projektů a dotačních programů pomoci nebo podpory v průběhu realizace.
•
spolupracujete s manažery projektu na GŘ ÚP ČR při realizaci projektu po projektové, administrativní a finanční stránce na zpracování zpráv o realizaci a žádostí o platbu,
•
zodpovídáte za včasné vyhodnocování projektových rizik v rámci KrP ÚP ČR,
•
spolupracujete na administraci projektu, kompletujete podklady a reporty za KrP ÚP ČR,
•
spolupracujete s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu,
•
dohlížíte nad dodržováním povinné publicity,
•
připravujete podklady pro zprávy o realizaci a žádosti o platbu,
•
vedete krajskou evidenci monitorovacích indikátorů a položkové čerpání rozpočtu projektu v rámci dané KrP ÚP ČR,
•
poskytujete metodickou podporu poradcům OZP v rámci KrP ÚP ČR,
•
účastníte se pravidelných celorepublikových setkání s odborným garantem projektu/metodikem pro pracovní rehabilitaci a realizačním týmem projektu, případně dalšími odborníky (tato setkání jsou organizována 1x za dva měsíce),
•
přenášíte informace z GŘ ÚP ČR v rámci KrP ÚP ČR,
•
svoláváte a organizačně zabezpečujete konání kazuistických seminářů, které probíhají 1x za tři měsíce (náplní kazuistických seminářů je výměna zkušeností s danou problematikou se zástupci subjektů regionální sítě spolupráce, zejména NNO, sociální služby, sociální partneři, sociální podniky, ergodiagnostická centra a další), z kazuistického semináře zpracováváte zápisy, které zasíláte členům realizačního týmu projektu,
•
formou online operativní porady přenášíte informace z pravidelných celorepublikových setkání s realizačním týmem,
•
manažerovi publicity a osvěty poskytujete informace od poradců z KrP ÚP ČR o subjektech regionální sítě spolupráce, zejména o spolupráci s významnými zaměstnavateli na otevřeném trhu práce a s podniky hlásícími se k principům sociálního podnikání a
společenské odpovědnosti. Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených,
•
ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky,
•
zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem.
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 24. listopadu 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Karlových Varech, Závodní 385/98, 360 01 Karlovy Vary, podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.kv@uradprace.cz, nebo podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID xgmzpcw.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/136452-78099805“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Kontaktní údaje