Základní údaje
- mzda
od 21 710
do 31 820
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
- směnnostpružná pracovní doba
- vhodné proabsolventy
zdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.3.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelStatutární město Chomutov
Upřesňující informace
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Statutární město Chomutov
tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Úředník státní správy a samosprávy" na odbor školství
s místem výkonu práce statutární město Chomutov.
Pracovní náplň:
- zpracování statistických výkazů (podle zákona o statistickém zjišťování) škol a ŠZ v působnosti ORP Chomutov - data slouží jako podklad pro sestavení rozpočtu pro následující rok
- zápis změn ve školském rejstříku (v rámci zřizovatelské pravomoci obce Chomutov)
- spolupráce s právním a majetkovým odborem při aktualizaci zřizovacích listin škol a ŠZ
- příprava podkladů k povolování výjimek z počtu žáků podle školského zákona pro chomutovské školy a ŠZ
- zpracování požadavků na zřízení přípravných tříd a tříd přípravného stupně základní školy speciální
- spolupráce s registry (obchodní rejstřík, registr ekonomických subjektů, Ústřední věstník)
Ostatní činnosti a celý popis nabídky naleznete na https://kariera.chomutov.cz/.
Platové zařazení:
- platové ohodnocení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 21.710 Kč - 31.820 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk.
Další požadavky:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození, státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- telefonní a e-mailový kontakt,
- datum a podpis uchazeče.
Výčet požadovaných dokladů k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost.
Předpokládaný nástup: 1.3.2025
Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Neotvírat - výběrové řízení - OŠ Úředník státní správy a samosprávy" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 26.11.2024 do 14,00 hod. na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
K pohovoru budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodu.
Kontaktní údaje