Základní údaje
- mzda
od 24 100
do 34 370
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánívyšší odborné
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.1.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelOlomoucký kraj
Požadavky na uchazeče
práce s pc
řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b
Upřesňující informace
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku integrované prevence, posuzování vlivů na životní prostředí a prevence závažných havárií v rozsahu stanoveném příslušnými právními předpisy, rozhodování ve správním řízení, vydávání stanovisek na úseku posuzování vlivů na životní prostředí, kontrolní činnost na úseku integrované prevence a prevence závažných havárií
Požadavky:
-dosažené vzdělání VOŠ, VŠ
-obor vzdělání přírodní vědy, ochrana životního prostředí, právo a právní věda, právo ve veřejné správě výhodou
-znalosti oboru: zákon o posuzování vlivů na životní prostředí, zákon o integrované prevenci, zákon o prevenci závažných havárií, kontrolní řád, správní řád, zákon o krajích
-zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevenci a omezování znečištění výhodou
-praxe ve veřejné správě výhodou
-praxe v oboru 3 roky výhodou
-jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, němčina) výhodou
-další požadované dovednosti, uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: referent EIA, IPPC a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na Odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 27. 11. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Ing. Jitka Hejlová
telefon: 585 508 402, email: j.hejlova@olkraj.cz
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
-Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
-Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace… název, popř. reference sdělí… jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
-Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
-Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
-Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53Q5K9-0.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Kontaktní údaje